Artykuł sponsorowany

Odpowiedzialność za planetę musi być wpisana w strategię firmy

Konrad Kozłowski
Odpowiedzialność za planetę musi być wpisana w strategię firmy
18

Odpowiedzialność za planetę musi być wpisana w strategię firmy - tłumaczy Monika Tenerowicz, doradca do spraw strategii klimatycznej w Orange.

Wśród działań są n eutralna klimatycznie usługa Orange Flex, program Re, dzięki któremu można oddać swój sprawny smartfon i dać mu drugie życie lub oddać niedziałający telefon w salonie Orange, by operator zajął się recyklingiem, a także program #OrangeGoesGreen.

Dla przykładu, przyjrzyjmy się Orange Flex, który od samego początku wprowadza środki mające na celu ograniczenie emisji gazów cieplarnianych pochodzących z różnych źródeł niż produkcja energii elektrycznej. To obejmuje rezygnację z używania papierowych umów i faktur, a także prowadzenie rozliczeń wyłącznie za pośrednictwem aplikacji. Dodatkowo, Orange Flex promuje wykorzystywanie kart eSIM, które nie wymagają produkcji fizycznych materiałów i nie generują emisji związanych z dystrybucją.

Po więcej zapraszamy do podcastu.

Rozmowa z Moniką Tenerowicz - doradcą do spraw strategii klimatycznej w Orange

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

podcast