17

Od teraz klienci Banku Millennium kupią bilety miejskie i parkingowe w aplikacji mobilnej banku

Czy jeździsz komunikacją miejską czy też własnym samochodem, od dziś nie będziesz musiał kupować biletów miejskich czy parkingowych, ani też nie będzie potrzebna żadna dodatkowa aplikacja. Wystarczy skorzystać z aplikacji mobilnej banku.

Bank Millennium udostępnił właśnie taką opcję w swojej aplikacji. Jeśli chodzi o bilety komunikacji miejskiej, wystarczy wybrać je z menu, wskazać miasto, przewoźnika i typ biletu oraz skasować bilet w aplikacji. Dla wygody przy kontroli i ewentualnego zaniku dostępu do sieci można też ustawić bilet jako widget na pulpicie i okazanie go w ten sposób podczas kontroli.

Natomiast w przypadku biletów parkingowych, wystarczy podać numer rejestracyjny, również miasto, strefę oraz czas ważności biletu, po czym pozostawić za szybą winietę moBILET dostępną bezpłatnie w Biurze Strefy Płatnego Parkowania lub kartkę z napisem „moBILET”.

Użytkownik może wybrać opcję bez limitu czasu i w dowolnym momencie zakończyć parkowanie lub opcję parkowania przez określony czas, która również pozwala na jego przedłużenie, jak i wcześniejsze zakończenie. W każdym przypadku klient płaci jedynie za faktyczny czas postoju. Opłaty za bilety pobierane są automatycznie z wybranego konta w Banku Millennium.

Z nowej opcji na tę chwilę mogą skorzystać użytkownicy smartfonów z Androidem, dla iOS będzie dostępna w najbliższym czasie.

Źródło: inf. prasowa