Telekomy

Od dziś startuje nowa kampania reklamowa T-Mobile, okraszona prezentem dla klientów w postaci 1 TB transferu danych

Grzegorz Ułan
Od dziś startuje nowa kampania reklamowa T-Mobile, okraszona prezentem dla klientów w postaci 1 TB transferu danych
24

Ostatnio operatorzy dwoją się i troją, by zwrócić uwagę klientów, skusić do przejścia do siebie i co najważniejsze zatrzymać zastanawiających się nad zmianą.

Kampania T-Mobile ukierunkowana jest właśnie na te dwie grupy klientów i towarzyszyć jej będą trzy promocje.

Internet mobilny tańszy o 50%

Zwykle operatorzy oferują w tym celu promocję, w której przez 3, 6 maksymalnie 12 miesięcy obniżają koszty usługi. T-Mobile zdecydowało się na obniżenie abonamentu za internet mobilny dla klientów indywidualnych o połowę przez cały okres umowy. I to zarówno dla nowych klientów, jak i przedłużających umowę.

Trzy taryfy z paczkami danych 10, 35 i 55 GB w cenie odpowiednio 19,99, 29,99, 34,99 zł. Jeśli oferowany transfer danych jest zbyt mały, dodano do tego opcję internetu bez limitu w cenie 79,99 zł. Cena tu jest dość spora, ale w cenie mamy nielimitowany transfer w każdej technologii, czyli 2G/3G/LTE.

Internet mobilny dla firm bez limitu

Mamy tu też ciekawą propozycję dla małych firm, gdzie za 59,99 zł możemy wykupić nielimitowany internet dla firm, z którego mogą korzystać pracownicy na dowolnym urządzeniu. Wprawdzie za każdego nowego użytkownika trzeba dopłacić 10 zł, ale sumując i dzieląc koszty na wszystkich pracowników oferta wydaje się dość atrakcyjna.

1 TB transferu danych za darmo

Nie zapomniano też o ofertach głosowych. Klienci korzystający z taryf Jump Family, Jump, Frii mogą od dziś aktywować za darmo pakiet 1024 GB transferu danych. Wystarczy wysłać bezpłatnego SMS-a o treści „NET” na numer 80008 lub zarejestrować się na stronie http://www.najlepszasiec.pl/. Pakiet ważny jest 30 dni. Każdy może go aktywować maksymalnie 2 razy.

Jest też oczywiście haczyk zabezpieczający przed nadmiernym obciążeniem sieci, który znajdziemy w regulaminie promocji w postaci zapisu:

W przypadku wysokiego zużycia danych przez Abonenta, obciążającego sieć w sposób zagrażający jej prawidłowemu funkcjonowaniu lub/i korzystaniu z niej przez innych użytkowników, Operator zastrzega sobie prawo do ograniczenia prędkości transmisji danych w taki sposób, że nie będzie ona wyższa niż 1 Mb/sek.

Trudno mi sobie wyobrazić wykorzystanie tego transferu tylko na telefonie, z zapisu wnioskuję, że routera WiFi z niego nie zrobimy, by móc korzystać z niego przez miesiąc na innych urządzeniach. Pozostaje więc bez obaw i ograniczania się słuchać Spotify czy innych usług streamingowych, włączając w to też opcję video, czyli Netflix albo YouTube.

Kampanii towarzyszy też oprawa w postaci reklam, tradycyjnie z udziałem Tomasza Kota i nową twarzą Kingą Preis. Reklamy oprócz komunikowania wymienionych wyżej promocji, podkreślają zwycięstwo T-Mobile w badaniu polskich operatorów przeprowadzony przez ośrodek badawczy P3 Communications.

--
Tekst powstał przy współpracy z firmą T-Mobile.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu