Dell zapowiedział właśnie wielką rewolucję. Firma postanowiła całkowicie zmienić swoją ofertę ułatwiając identyfikację sprzętów, w tym poszczególnych modeli komputerów. Dzięki temu klienci nie będą mieli problemu z wyborem najlepszego rozwiązania skrojonego pod ich miarę.
Zakup komputera nie należy do najprzyjemniejszych czynności. I nie chodzi tu o wydawanie pieniędzy. Chodzi przede wszystkim o znalezienie odpowiedniego modelu. Na rynku mamy zatrzęsienie firm i nazw, które zwykłemu użytkownikowi mówią niewiele. Jednym z popularniejszych producentów komputerów jest firma Dell, która w swojej ofercie ma cały szereg różnych modeli do różnych zastosowań: Inspiron, XPS, Latidue, Vostro, czy Prcesision. Te nazwy raczej nie mówią wiele o tym, z czym mamy do czynienia i trzeba się mocno wczytać w specyfikacje i opisy, by poznać ich zalety. To wkrótce się zmieni, gdyż firma, w ramach zaczynających się jutro targów CES w Las Vegas, przedstawiła plan związany z rebrandingiem. Jego głównym założeniem jest uproszczenie oferty oraz zmiana nazewnictw dla swoich sprzętów – nie tylko komputerowych. Co czeka użytkowników w najbliższym czasie?
Dell w zupełnie nowej odsłonie. Będzie prościej i przejrzyściej
Dell rozszerza swoje portfolio o nowe produkty oferujące zwiększoną wydajność i żywotność baterii, najnowsze innowacje w układach scalonych i akceleratory sztucznej inteligencji. To też idealny moment na uproszczenie oferty, dzięki czemu klienci szukający nowego komputera nie będą musieli się główkować i zastanawiać, czy dany model jest dla nich odpowiedni. Jak mówią przedstawiciel firmy, powołując się na badania Accenture, 74 procent konsumentów rezygnuje z zakupu, czując ogromne przytłoczenie i nadmiar informacji. To właśnie jeden z motywów, by odświeżyć ofertę Dell i zaproponować nazwy, które nie będą stanowić żadnego problemu w identyfikacji.
Nowy branding firmy stawia nazwę Dell na pierwszym planie w trzech kategoriach komputerów PC:
- Dell – sprzęty projektowane przede wszystkim z myślą o podstawowych zadaniach, do zabawy, szkoły i pracy.
- Dell Pro – zaprojektowane z myślą o profesjonalnej wydajności.
- Dell Pro Max – stworzone z myślą o maksymalnej wydajności.
Co więcej, linie produktów Dell i Dell Pro rozszerzone zostaną na monitory, akcesoria i usługi dodatkowe, zapewniając spójne doświadczenie klienta w całym portfolio.
Strategia firmy Dell polegająca na przejściu na proste, opisowe nazewnictwo w całym portfolio komputerów PC, rozwiązań ekosystemowych i usług przynosi znaczną wartość klientom w złożonym i ewoluującym środowisku komputerów PC AI. Wraz z nowymi opcjami układów od AMD, poza Intel i Qualcomm, oraz nowymi konstrukcjami komputerów PC, Dell jest dobrze przygotowany do tego, aby oferować szeroki wybór i pomagać organizacjom w przygotowaniu się na erę sztucznej inteligencji.
Czytaj dalej poniżej
– mówi Pat Moorhead, prezes Moor Insights & Strategy.
Nowej, prostszej w zrozumieniu oferty Dell, towarzyszy zapowiedź nowych komputerów osobistych, które w sprzedaży pojawią się w najbliższym czasie. To m.in.:
Komputery Dell
- Dell 14 Plus
- Dell 14 Plus 2-in-1
- Dell 16 Plus
- Dell 16 Plus 2-in-1
Komputery Dell Pro
- Dell Pro 13, 14 Premium (Intel Core Ultra Series 2 (V))
- Dell Pro 14 Plus, Dell Pro 16 Plus (Intel Core Ultra Series 2 (V))
- Dell Pro 13 Plus (Intel Core Ultra Series 2 (V))
- Dell Pro 13, 14, 16 Plus (Intel Core Ultra Series 2 (U) oraz AMD Ryzen)
- Dell Pro 14, 16 (Intel Core Ultra Series 2 (U))
Komputery Dell Pro Max
- Dell Pro Max 14, 16 (Intel Core Ultra Series 2 oraz AMD Ryzen)
Dostępność i konfiguracje powyższych modeli mogą różnić się w zależności od rynku – o szczegółach i dostępności firma będzie informować na bieżąco.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu