52

Nowa strona, nowe logo, nowe placówki – Poczta Polska się zmieni?

Przyznam, że z zaskoczeniem otworzyłem dziś stronę Poczty Polskiej. Jest nowocześnie, przejrzyście – zupełnie jak nie nasza Poczta. A to tylko jeden z elementów zmiany wizerunkowej, jaką nam szykuje nasz były monopolista. Ma być czerwono nie tylko na stronie, ale i w placówkach Poczty Polskiej. Przyznam, że trochę z rozbawieniem przeczytałem fragment: Zmieniamy się nie […]

pocztapolska
Przyznam, że z zaskoczeniem otworzyłem dziś stronę Poczty Polskiej. Jest nowocześnie, przejrzyście – zupełnie jak nie nasza Poczta.

Poczta Polska

A to tylko jeden z elementów zmiany wizerunkowej, jaką nam szykuje nasz były monopolista. Ma być czerwono nie tylko na stronie, ale i w placówkach Poczty Polskiej. Przyznam, że trochę z rozbawieniem przeczytałem fragment:

Zmieniamy się nie tylko pod względem funkcjonalności, ale również pod względem jakości obsługi i wyglądu.

dds

Chciałbym wierzyć, że te zmiany przełożą się na jakość obsługi, na którą od niepamiętnych czasów większość z nas narzeka. Naprawdę rzadko miałem przyjemność odwiedzenia poczty bez jakiś nawet najmniejszych spięć wśród oczekujących, mniej czy bardziej uzasadnionych. Może i ten wystrój wnętrz wpłynie na nastrój i nastawienie klientów, ale na to potrzeba chyba jeszcze kliku lat i zetknięcia się już na poważnie z konkurencyjnymi usługami, które się właśnie uwalniają od monopolu Poczty Polskiej.