Dostaliśmy dziś na skrzynkę email informację od InPostu o udostępnieniu nowej wersji aplikacji mobilnej tego operatora - InPost Mobile, która wprowadza szereg udogodnień dla klientów korzystających z ich usług.
Aplikacja dostępna jest na Androida i iOS, dzięki niej sprawdzicie statusy Waszych przesyłek, jest też opcja ich śledzenia czy możliwość odbioru i zapłaty za pobraniem.
Rafał Brzoska, prezes InPost:
Najnowsza aplikacja mobilna jest nie tylko prosta i intuicyjna - ale posiada wiele udogodnień dla naszych użytkowników. Teraz jeszcze szybciej można odebrać, skorzystać z opcji śledzenia drogi przesyłki. Łatwo można generować kody QR, które umożliwiają odbiór paczki w kilka sekund czy płacić za pobraniem. Te udogodnienia to kolejny etap zaawansowanej informatyzacji InPostu – nasi kurierzy zostali wyposażeni w nowoczesne tablety, a Paczkomaty zaczynają oferować coraz więcej usług dodatkowych – w tym także finansowych.
Pełna lista funkcjonalności InPost Mobile przedstawia się następująco:
- śledzenie przesyłek - powiadomienia w postaci notyfikacji (statusy paczek)
- możliwość otrzymywania powiadomień w momencie zbliżenia się do Paczkomatu, w którym czeka paczka (200m, 500m, 1000m - geofencing)
- możliwość wyszukania Paczkomatu lub POP’u InPost w okolicy (mapa)
- możliwość obserwowania paczki własnej lub „obcej” (np. kogoś z rodziny)
- funkcję nawigacji do wybranego Paczkomatu i Punktu Obsługi Klienta
- możliwość „dzielenia się paczkami” czyli łatwo przesłać dane do odbioru paczki przez członka rodziny lub znajomego
- informacje o odebranych przesyłkach w archiwum
- kod odbioru oraz kod QR w aplikacji do szybkiego odbioru paczki
- brak potrzeby rejestrowania każdego numeru paczki w aplikacji
- możliwość nadania własnej nazwy dla paczki
- możliwość zapłaty za paczki pobraniowe
Aplikację możecie pobrać za darmo z Google Play oraz App Store.
Źródło: InPost.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu