Byłem i jestem pod wrażeniem pokazanych przez Nokię urządzeń - nie są oparte tylko i wyłącznie na ulepszeniu specyfikacji, ale niezwykle ważny jest te...
O co tyle szumu? Na swoich dwóch profilach (Nokia i Nokia UK) fińska firma zamieściła grafiki, porównujące możliwości ich nowego flagowego produktu i konkurencji. Pierwsza z nich to zestawienie możliwości map i nawigacji trzech produktów - smartfonu Nokii, Samsunga i Apple. Oczywiste, że najlepiej wypadł model Lumia i takie funkcje jak wyszukiwanie offline podczas korzystania z map czy rozszerzona rzeczywistość w aplikacji Nokia City Lens w kategorii map 3D.
Natomiast grafika zamieszczona na brytyjskim profilu Nokii jest już bardziej wymowna - jest bezpośrednia konfrontacja wybranych funkcji Lumii 920 i iPhone'a 5. Porównanych zostało kilka cech obydwu urządzeń, między innymi kamera, sposób ładowania, ekrany i możliwości personalizacji systemu. Oczywiście po raz kolejny górą jest Nokia.
Niestety przypomina mi to nieco działanie Samsunga i ich ostatnią reklame "The Next Big Thing It's Already Here", w której lista funkcji smartfonu koreańskiej firmy "zmiażdżyła" iPhone'a 5. Oczekiwałem jednak czegoś bardziej kreatywnego po tej firmie to raz, a dwa nie spodziewałem się tego, że Nokia wda się w tego typu "przepychanki". Bo takiego zachowania inaczej nazwać się nie da. Dlaczego mi tak na tym zależy? Jestem zwolennikiem innowacji, pomysłowości i właśnie kreatywności - oczekuję więc kampanii reklamowej, która w zupełnie nowy sposób zaprezentuje nowe urządzenia dowolnej firmy. I właśnie przez to pokaże, że są one lepsze od konkurencji.
Nokio, liczyłem na więcej.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu