Dopiero co pisałem o uruchomieniu kolejnego serwisu social lending w Polsce czyli Finansowo.pl, a dzisiaj kolejny duży news z tej kategorii czyli part...
Dopiero co pisałem o uruchomieniu kolejnego serwisu social lending w Polsce czyli Finansowo.pl, a dzisiaj kolejny duży news z tej kategorii czyli partnerstwo strategiczne serwisu Nasza-klasa.pl z powstającym serwisem Monetto.pl.
Oto co możemy przeczytać w notce prasowej na ten temat:
Właściciele obydwu serwisów podpisali list intencyjny o współpracy. Zawiera on wytyczne odnośnie partnerstwa strategicznego na polu: technologii, marketingu oraz finansów. - Dzięki współpracy z Monetto.pl, Nasza-klasa.pl będzie pierwszym w Polsce serwisem społecznościowym, posiadającym bazę dobrowolnie zweryfikowanych użytkowników – mówi Maciej Popowicz Prezes Nasza Klasa Sp. z o.o. – Liczymy, że spowoduje to wzrost zaufania użytkowników do naszego serwisu i pomoże ograniczyć zakładanie fałszywych profili na nk – dodaje.
Weryfikacja tożsamości będzie dobrowolna. Profil każdego użytkownika serwisu Nasza-klasa.pl, który przejdzie prostą procedurę sprawdzenia tożsamości przez Monetto.pl, zostanie specjalnie oznaczony. – Dzięki temu inni użytkownicy będą mieli pewność, że dana osoba istnieje w rzeczywistości – wyjaśnia Łukasz Banach prezes Zarządu spółki Prender, twórcy Monetto.pl i dodaje – Mamy również nadzieję, że ta możliwość zachęci internautów do odwiedzenia naszego serwisu, a część z nich zacznie aktywnie z niego korzystać.
Czytaj dalej poniżejDodatkowo, dzięki współpracy obu platform każdy użytkownik na serwisie Nasza-klasa.pl będzie mógł umieścić w swoim profilu informację o tym, że potrzebuje środków finansowych lub może udzielić pożyczki. Trzeba wspomnieć, że będzie ona dużo tańsza i bardziej elastyczna niż pożyczka w banku, gdyż wysokość oprocentowania określą sami internauci.
Trzeba przyznać, że kiedy Łukasz zapowiadał partnerstwo z dużym serwisem społecznościowym to nie przesadzał. Nasza Klasa dzięki współpracy z Monetto zyskuje możliwość zweryfikowania danych swoich użytkowników (oczywiście tych którzy poddadzą się weryfikacji), Monetto natomiast będzie miało możliwość szybkiego dotarcia ze swoją ofertą do ponad 10 milionów internautów.
Monetto zrobiło bardzo dobry ruch i to z bardzo dużym partnerem - czy w takiej sytuacji Kokos.pl (bo finansowo.pl ma trochę inną grupę docelową czyli studentów) i jakakolwiek inna konkurencja będzie miała szansę podjąć walkę z takim "układem"?
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu