Mobile

Nadal jest miejsce na usługi do dzielenia się zdjęciami, a udowadnia to Linea

Marcin Kamiński
Nadal jest miejsce na usługi do dzielenia się zdjęciami, a udowadnia to Linea
Reklama

Trwa era mediów społecznościowych, czas dzielenia się z innymi różnymi informacjami. Jak Wy dzielcie się ze znajomymi zdjęciami? Facebook, Instagram, ...

Trwa era mediów społecznościowych, czas dzielenia się z innymi różnymi informacjami. Jak Wy dzielcie się ze znajomymi zdjęciami? Facebook, Instagram, Flickr, Path - możliwości jest dużo. Okazuje się jednak, że nadal jest miejsce na kolejne usługi służące do wysyłania w świat swoich fotografii. Udowadnia to startup Linea, który pozyskał właśnie 4 miliony dolarów na dalszy rozwój. Czym wyróżnia się serwis?

Reklama

Linea pozwala na udostępnianie zdjęć w formie poziomego kolażu, dzięki czemu według autorów opowiadają one pewną historię. Jest w tym trochę racji, gdy przegląda się oficjalną stronę projektu oraz przykładowe galerie.


Jak stworzyć podobny kolaż, automatycznie przesuwający się płynnie w lewą stronę i odsłaniający kolejne fotografie? Wystarczy założyć konto na Linea za pomocą witryny www lub pobrać aplikację na iPhone'a bądź iPada. Wówczas wybieramy jedynie zdjęcia, które chcemy wykorzystać, a Linea wykona za nas resztę pracy - wszystkie ujęcia są analizowane przez oprogramowanie, które następnie układa zdjęcia tak, aby jak najlepiej pasowały do siebie rozmiarem. Gotową galerię możemy pobrać na dysk lub podzielić się nią ze znajomymi, wysyłając im stosowne zaproszenie.

Dodatkowymi zaletami aplikacji Linea jest automatyczna synchronizacja galerii pomiędzy naszymi urządzeniami (komputer, tablet i smartfon) oraz opcja wydrukowania książki fotograficznej z kolaży utworzonych za pomocą Linei.


Linea to startup z Seattle, który w pierwszej wersji zadebiutował w lipcu ubiegłego roku. Po niespełna roku działalności i wypuszczeniu kilku kolejnych wersji aplikacji twórcom udało się przekonać do swojego pomysłu inwestorów i pozyskać fundusze w wysokości 4 milionów dolarów. Ma to pozwolić na dalszy rozwój usługi oraz podniesienie konkurencyjności wobec innych, podobnie działających do Linea narzędzi. Zainteresowanie inwestorów aplikacją Linea pokazuje, że Facebook czy Instagram nie wypełniają w pełni naszych potrzeb na dzielenie się zdjęciami, a forma prezentacji gotowych prac może okazać się kluczem do sukcesu.

Źródło: TechCrunch

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama