Zakupy

Moja Biedronka od dzisiaj po nowemu. Klienci niezadowoleni

Tomasz Szwast
Moja Biedronka od dzisiaj po nowemu. Klienci niezadowoleni
Reklama

21 sierpnia weszły w życie zmiany w programie lojalnościowym Moja Biedronka, adresowanym do klientów jednego z najpopularniejszych sklepów w Polsce. Sądząc po lekturze komentarzy w sieci, zmiany nie podobają się przynajmniej niektórym klientom. O co konkretnie chodzi?

Moja Biedronka - jeden użytkownik, jedna aplikacja. Koniec współdzielenia

Zmianą, która wywołała najwięcej emocji jest usunięcie funkcjonalności Wspólne Konto w Aplikacji. Oznacza to, że nie można już współdzielić konta np. między domownikami. Każdy użytkownik powinien korzystać ze swojego konta. To o tyle istotne, że zapewne już wkrótce wystartuje kolejna akcja zbierania naklejek, które będzie można wymieniać na maskotki. Zbierając punkty osobno będzie o to zdecydowanie trudniej.

Reklama

Co więcej, zgromadzonych w aplikacji punktów nie będzie można przekazać innemu użytkownikowi, co do tej pory było możliwe.

Na tych iPhone'ach z aplikacji Biedronki już nie skorzystasz

Kolejną zmianą w aplikacji Biedronki jest zakończenie wsparcia dla iPhone'ów korzystających z systemu iOS 16. W praktyce oznacza to, że użytkownicy takich smartfonów jak iPhone 7, iPhone 7 Plus i iPhone SE (1. generacji) muszą wyposażyć się w nowe urządzenia, by móc dalej korzystać z tej usługi.

Jedna zmiana na plus - Biedronka na tabletach

Oprócz powyższych niedogodności pojawiła się jedna pozytywna zmiana. Aplikacja Biedronki ma ukazać się również na tablety, przez co przeglądanie oferty sklepu będzie wygodniejsze.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama