Wybór parternera nie mógł być inny, ponieważ Daimler AG jest stuprocentowym udziałowcem w firmie myTaxi, lecz mimo to dotychczasowe działania oraz plany na przyszłość prezentują się całkiem okazale i zaczynają przypominać te podejmowane przez konkurencję w innych państwach.
Dlaczego akurat Klasa B? Jest to auto „komfortowe, ekologiczne, spełniające normy Euro 6”. Jak odbije się to na wydatkach klientów i jak będzie to wyglądało z perspektywy kierowców? Za każdy przejechany Mercedesem kilometr zapłacimy dokładnie 2 złote, zaś kierowcy tychże aut będą ponosić koszt leasingu w wysokości 1500 złotych (bez dodatkowych opłat za serwis i ubezpieczenie).
myTaxi działające od 2013 roku dysponuje aktualnie 1000 pojazdów w Warszawie oraz 300 w Krakowie. Na horyzoncie pojawia się jedna kolejne miasto, którego nazwy jak na razie nie zdradzono.
Więcej z kategorii Polska:
- Praca zdalna w Polsce: 1/4 pracuje w nadgodzinach, blisko połowa oczekuje podwyżki
- AstraZeneca zdominowała sieć. Czy faktycznie wszyscy mówią o niej źle?
- Czekasz na paczkę z Aliexpress? Uważaj na oszustów, którzy podszywają się pod DHL
- Zostań Żołnierzem - właśnie rozpocząłem rekrutację do wojska przez… aplikację mobilną
- Jest jeszcze nadzieja! Sąd wstrzymał zgodę UOKiK na przejęcie Polska Press przez Orlen