5

Sendtask – Najprostszy menadżer zadań stworzony do współpracy online

Najprostszy dla mnie, to taki, który nie wymaga jakiegoś dużego zaangażowania współpracowników, a wygodny do tworzenia własnych zadań jak i delegowania ich innym. Tak w skrócie wygląda nowe narzędzie - Sendtask.

Po założeniu konta, otrzymujemy czystą tablicę z trzema zakładkami – do zrobienia, zrobione i wszystkie zadania. Już na wstępie widać skupienie na prostocie i wyeliminowaniu wielu niepotrzebnych opcji.

Pierwsze zadanie dodajemy plusem, u góry po lewej stronie tablicy. Rozwija się nam wtedy dodatkowy panel ze szczegółami zadania, gdzie możemy ustawić datę wykonania, ewentualnie zostawić komentarz, jeśli planujemy zadanie scedować na kogoś innego.

Gdy tworzymy zadanie dla kogoś innego, wystarczy w polu przyporządkowania zadania, wpisać jego adres email. Współpracownik dostanie na adres email rozpiskę całego zadania, łącznie z komentarzami.

A otwierając link, uruchomi mu się podstrona zadania, gdzie może zostawić swój komentarza. Wszystko bez zakładania konta. Może tu też przekazać zadanie komuś innemu z zespołu.

Na głównej tablicy mamy cały czas podgląd na swoją listę zadań, możemy też przełączyć na zadania przyporządkowane wszystkim innym współpracownikom lub konkretnym osobom.

Jeżeli to jeden konkretny projekt, warto też nadać mu nazwę, łatwiej wtedy będzie wyświetlać wszystkie zadania, w zależności na przykład od nazwy klienta.

Wydaje się, że to najprostszy menadżer zadań, jaki widziałem do tej pory, sprawdzi się na pewno do szybkiej i wygodnej współpracy przy pracach nad małymi projektami w mniejszych zespołach.

Strona główna Sendtask.