Na szczęście będą to zmiany stopniowe, żeby nie przestraszyć klientów nagłymi rewolucjami. Na początek zmieniona zostanie zupełnie kolorystyka serwisu, zniknie czarny pasek w górnej części serwisu oraz szare, zimne tło, zamienione zostanie na biały kolor w tle całego serwisu, a poszczególne elementy ubarwione wybranymi kolorami z logo mBanku z naciskiem na kolor czerwony, wykorzystanym w przyciskach odpowiedzialnych z konkretne akcje.
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie, dlatego zmiany zaczynamy od odświeżenia kolorystyki. Od teraz strony będą składać się z białych teł z odcieniami szarości, przełamanych czerwonymi akcentami w postaci przycisków akcji.
Tak, jak pisałem to dopiero początek zmian, z pewnością będzie ich więcej i bardziej znaczących. Całość zmian oparta została bowiem na 100 tysięcy opiniach i komentarzach, które wyrazili klienci w ostatnim czasie podczas korzystania z serwisu. Na ich podstawie zespół odpowiedzialny za wdrożenie zmian spędził nad nimi 11 tysięcy godzin, więc można przypuszczać, że będzie się działo w najbliższym czasie.
Przeprojektowując nowy serwis, postawiliśmy w roli ekspertów Was – naszych klientów. Przez ponad rok zbieraliśmy oceny i informacje na temat tego, co jest dla Was ważne w bankowości internetowej, jak oceniacie obecny serwis i w jaki sposób chcielibyście korzystać z niego przyszłości. Dodatkowo, dzięki specjalnej opcji „Oceń nas”, mogliście (i nadal możecie) zostawić swój komentarz od razu w sekcji, która była dla Was istotna.
Kiedy pierwsze zmiany będą widoczne? Powyższa dostępna będzie dla wszystkich klientów od 20 maja, o kolejnych mBank będzie informował na bieżąco, również z takim wyprzedzeniem, by nie zaskakiwać klientów znienacka.
Źródło: mBank.
Więcej z kategorii Płatności:
- Polski konkurent Revolut - ZEN.com ma już polski IBAN i przelewy na numer telefonu
- Kupujesz lub sprzedajesz w Internecie? Poznaj mechanizmy stosowane przez oszustów i nie daj się nabrać!
- Limit transakcji bez PIN-u 100 zł za mały? 70% transakcji kartą w Polsce nie przekracza tej kwoty
- Karta wpłatnicza - wygodniejsze i tańsze przyjmowanie płatności bez terminala płatniczego
- Zrezygnowalibyście z Apple/Google Pay dla polskiej aplikacji z e-paragonami?