15

mBank odpowiada na post o awarii i przeprasza

Szymon zwrócił dzisja uwagę, na to że system bankowości elektronicznej mBanku jest niedostępny. Okazało się, że nie wszyscy obserwują problemy z dostępem do konta, niektórzy nawet sugerowali, że to lokalne problemy a nie awaria mBanku. Sprawę jednak ostatecznie wyjaśnia mail jaki otrzymałem wraz z Szymonem od rzecznika prasowego banku. Faktycznie problemy były, bank przeprasza za […]

Szymon zwrócił dzisja uwagę, na to że system bankowości elektronicznej mBanku jest niedostępny. Okazało się, że nie wszyscy obserwują problemy z dostępem do konta, niektórzy nawet sugerowali, że to lokalne problemy a nie awaria mBanku.

Sprawę jednak ostatecznie wyjaśnia mail jaki otrzymałem wraz z Szymonem od rzecznika prasowego banku. Faktycznie problemy były, bank przeprasza za niedogodności.

Informuję, że zgodnie z Pańską relacją w trakcie dnia rzeczywiście mogły pojawiać się utrudnienia w dostępie do strony internetowej mBanku. Po godz. 16., w wyniku podjętych działań, sytuacja ostatecznie wróciła do normy, o czym poinformowaliśmy Klientów.

Zwracam uwagę, że pracownicy mBanku komunikowali się dzisiaj z Klientami na bieżąco (za pośrednictwem stron w serwisach społecznościowych oraz mLinii), starając się odpowiadać rzetelnie na pojawiające się pytania. Ponieważ sytuacja była dynamiczna, informacje mogły się zmieniać. W związku z charakterem trudności, przyznaję, że nie zawsze byliśmy w stanie odpowiedzieć (np. na pytania związane z terminem ustąpienia utrudnień). Staraliśmy się jednak przekazywać dostępne i potwierdzone w danym momencie informacje.

Za Pańskim pośrednictwem, w imieniu mBanku, chciałbym przeprosić Klientów za wszystkie niedogodności.