Ile można? Kasuję te informacje prasowe agencji 4 publicity jedną za drugą ale oni są nieugięci (co trzeba docenić i doceniam). Złapali kontrakt na fi...
Ile można? Kasuję te informacje prasowe agencji 4 publicity jedną za drugą ale oni są nieugięci (co trzeba docenić i doceniam). Złapali kontrakt na firmę X (z premedytacją nie podam nazwy bo nie chcę wyręczać) i teraz co kilka dni mam na mailu wspaniałe doniesienia o tej spółce. Nie jest to w sumie problem bo kasuje się szybko. Dziś jednak agencji PR udało się mnie zaskoczyć bo dawno czegoś takiego nie widziałem.
Od czasu do czasu PR-owyc przygotowują teksty wywiady czy raporty aby bardziej merytorycznie podejść do zagadnienia i danej firmy jaką mają zamiar promować. Niektóre z takich opracowań są nawet ciekawe więc przeważnie czytam. Dziś dostałem od 4 publicity informacje i tutaj zacytuję:
"dysponuję ciekawym wywiadem na temat rynku IT w kontekście budowania sieci sprzedaży pośredniej"
no więc myślę sobie zajrzę do środka, zagląda a tam (tylko nagłówki z pytań wywiadu bo nie będę jak już wspomniałem nikogo wyręczał)
Jak długo działa X Sp. z o.o.?
Jaki był rok 2011 dla X w Polsce?
Jakie zatem są plany biznesowe na 2012 rok?
Jaka jest pozycja X na światowym rynku dostawców rozwiązań telekomunikacyjnych?
co by nie było monotonie jest jeszcze pytanie do gościa
Co skłoniło Państwa do podjęcia współpracy z X?
Jakie są plany Y jako dystrybutora firmy X?
Rynek dogłębnie zbadany, tematyka IT wyczerpana do granic możliwości - właściwie wiem wszystko. Dziękuję
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu