Mobile

Logitech przejmuje TidyTilt i wchodzi na rynek... pokrowców na telefony

MK
Marcin Kamiński
7

Czy słyszeliście może o pokrowcu TidyTilt na iPhone'a, który w serwisie Kickstarter zebrał aż 200,000 dolarów na realizację? Ciekawy i praktyczny pomysł dwóch studentów spodobał się znanej chyba wszystkim firmie Logitech, która postanowiła przejąć młodą firmę i tym samym wejść na nowy rynek - pokrow...

Czy słyszeliście może o pokrowcu TidyTilt na iPhone'a, który w serwisie Kickstarter zebrał aż 200,000 dolarów na realizację? Ciekawy i praktyczny pomysł dwóch studentów spodobał się znanej chyba wszystkim firmie Logitech, która postanowiła przejąć młodą firmę i tym samym wejść na nowy rynek - pokrowców na telefony i innych akcesoriów, jakimi do tej pory marka się nie interesowała.

TidyTilt to bardzo interesujący projekt pokrowca na popularny model telefonu - iPhone'a. Przypomina on Smart Cover dostępny dla iPada, posiada więc magnetyczny zaczep, a także możliwość składania. Dzięki temu TidyTilt może zarówno chronić ekran przed porysowaniem, jak i służyć jako wygodna podstawka na smartfona. Dzięki wbudowanemu magnesowi pokrowiec pozwala również na przyczepienie telefonu np. do lodówki. Idea prosta i przydatna, być może dlatego spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem. Efektem było zebranie aż 200,000 dolarów na realizację, podczas gdy twórcy potrzebowali o wiele mniejszej kwoty, bo "zaledwie" 10,000 dolarów amerykańskich.

Pokrowiec TidyTilt na iPhone'a spodobał się marce Logitech, znanej z produkcji i sprzedaży akcesoriów komputerowych. Dzięki przejęciu firmy TT Design Labs i tym samym autorów pomysłu na TidyTilt, Logitech zyskał prawa do produktu i dołączy go do swojej oferty handlowej. Cena wyniesie 34.95 dolarów w przedsprzedaży, wersja wykonana ze skóry wyceniona została natomiast na 49.95 USD.

To jednak nie koniec nowych decyzji marki Logitech. Wraz z przejęciem TT Design Labs firma zyskała prawa do organizera magnetycznego JustMount, pozwalającego w wygodny sposób przechowywać telefon, klucze i inne przedmioty. Jak ujawnił CEO Logitecha - Bracken Darrell - przejęcie twórców TidyTilt to dobry sposób na eksperyment i próbę wejścia na nowe rynki.

Cieszy mnie fakt, że Logitech szuka nowych rozwiązań i możliwości rozpoczęcia sprzedaży nowych produktów. TidyTilt to z kolei ciekawy i użyteczny gadżet. Mnie razi jednak nieco fakt, iż pomysł na ten pokrowiec żywcem ściągnięty został z iPadowego Smart Cover, co czyni go użytecznym, ale nie oryginalnym czy innowacyjnym.

Źródło: Mashable

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

logitech