Zamawianie jedzenia do automatu na wzór Paczkomat? To powoli staje się możliwe dzięki Lodówkomatom, które zaczynają pojawiać się na polskich ulicach.
W Lodówkomatach czekać będą na nas zakupy spożywcze. Szykuje się rewolucja w kupowaniu żywności?
Paczkomaty okazały się ogromnym hitem — jestem jednym z tych, którzy tylko mogą, sięgają właśnie po tę formę wysyłki. Odbieram kiedy chcę, nie muszę narażać się na kolejne niesnaski z kurierami którzy nie zastali mnie w domu, a w świetle ostatniego krajobrazu świata: przy okazji unikam kontaktu z drugim człowiekiem. Ze względu jednak na specyfikę tych urządzeń — trudno zamawiać do nich produkty spożywcze, które powinny być przechowywane w niskiej temperaturze. Ale Twórca paczkomatów, Rafał Brzoska, idzie krok dalej i przedstawia Lodówkomaty. Urządzenia o których słyszeliśmy już od kilku dobrych lat (pierwsze informacje na ten temat pojawiały się jeszcze w 2015 roku) teraz trafiają na ulice. Póki co Lodówkomaty znaleźć można w Warszawie i Krakowie — nie ma ich zbyt wiele, ale jeżeli kupowanie jedzenia przez internet się upowszechni — nie zdziwię się, jeżeli w najbliższych miesiącach zaroi się od takich urządzeń w okolicy.
Lodówkomaty od Inpost: trzy poziomy temperatur
W Lodówkomatach InPost dostępne są schowki z różnymi temperaturami: +18*C, +4*C-0*C oraz —18*C. Dzięki temu można tam spokojnie zamawiać nie tylko gry, ubrania i rozmaite bibeloty, ale także warzywa i owoce, mrożonki, artykuły farmaceutyczne czy nawet kwiaty. Lista partnerów widniejąca na oficjalnej stronie Lodówkomatów póki co nie powala — ale dołączył do nich właśnie bardzo poważny gracz: Auchan, który może dać usłudze solidnego kopa — i pozwolić im się upowszechnić. Na stronie można znaleźć także mapkę z Lodówkomatami — na tle Paczkomatów wypada dość blado, ale... w końcu od czegoś trzeba zacząć, prawda?
Z dumą o Lodówkomatach rozpisał się także Rafał Brzoska na swoim profilu w serwisie LinkedIn:
Każdy kryzys gospodarczy zmienia oblicze gospodarki.Każdy przedsiębiorca widzi albo szanse albo zagrożenia, albo jedno i drugie (najlepiej). My widzimy mnóstwo zagrożeń, ale również wiele szans - niektóre już wykorzystujemy uruchamiając nowe usługi. Nasz pilotażowy projekt lodówkomatów właśnie pozyskał nowego dużego partnera w dostawach świeżej żywności z gwarantowaną zachowaną temperaturą dostaw. Zarówno mrożonki jak i świeże owoce i warzywa. Widzimy olbrzymi potencjał w kanale e-grocery i zamierzamy na nim odcisnąć swoje mocne inpostowe piętno:) Okres inwestycji w tej materii czas zacząć! Dumny jak zwykle z #teaminpost !!!!
Źródło: Lodówkomaty, LinkedIn
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu