Zamknięcie restauracji z uwagi na panującą pandemię koronawirusa to ogromne straty dla takich biznesów. Jedynym ratunkiem dla nich mogą być dostawy posiłków do domu dla swoich klientów. Dlatego cieszy kolejna usługa na rynku, która wspomoże w tym trudnym czasie naszych restauratorów.
Bolt, dawne Taxify to konkurencja dla Ubera, dzięki której możemy zamówić przejazdy ich samochodami z poziomu aplikacji mobilnej. W obecnym czasie na pewno spadła obu firmom liczba zamawianych przewozów, a więc pozostaje im zagospodarować czas swoich kierowców w inny sposób. Uber ma już w naszym kraju od dawna usługę dowozu posiłków Uber Eats, teraz Bolt uruchamia podobną o nazwie Bolt Food.
Przez ostatnie tygodnie nasz zespół operacji pracował w pocie czoła, aby jak najszybciej uruchomić aplikację Bolt Food. Z jednej strony aplikacja umili wam czas spędzony w domu. Z drugiej pomoże lokalnym restauracjom zwiększyć obroty. A z trzeciej stanowić będzie dodatkowe źródło dochodu dla dotychczasowych kierowców Bolt. Wszystko po to, aby świat, do którego wrócimy po pandemii nie był gorszy od tego, który pamiętamy.
Usługa działa na razie tylko w Warszawie, mieszkańcy stolicy do 23 kwietnia mogą zamawiać jedzenie z bezpłatną dostawą w promieniu 4 km od wybranej restauracji. Przy większych odległościach cena uzależniona jest o przejechanych kilometrów i kształtuje się w granicach od 0,40 zł do 13 zł.
Aby móc skorzystać z usługi Bolt Food należy pobrać ich aplikację z Google Play lub App Store, zarejestrować się podając tylko swoje dane osobowe, adres email i numer telefonu i zamówić jedzenie z wybranej restauracji.
Minimalna kwota zamówienia to 25 zł, w przypadku niższej ceny za posiłek doliczana jest różnica. Niestety, jeśli chodzi o wybór dostępnych form płatności jest krucho, można jedynie dodać tutaj swoją kartę płatniczą. Brak Google Pay, Apple Pay czy BLIKA, ale być może z czasem uzupełnią te braki.
Źródło: Bolt.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu