Należący do CBS społecznościowy serwis muzyczny Last.fm dopiero co przeszedł lekką rewitalizacje designu, a już informuje o kolejnych nowościach. Wspó...
Radiohead jest zespołem znanym już z nietypowych metod sprzedaży. W 2007 roku jako pierwszy zespoł w historii, wprowadzili swój album do sprzedaży wyłącznie w internecie, pozostawiając wycenę wartości swojego dzieła internautom. Pierwszy raz w historii przemysłu fonograficznego, to klienci decydowali ile zapłacą za kupowaną muzykę.
Takie posunięcie sprawiło, że branża muzyczna zareagowała natychmiastową falą krytyki. Wielu producentów uważa, że jest to działanie na szkodę rynku gdyż zaburza sprawdzone modele sprzedaży. Sukces jakim okazała się wspomniana akcja sprawił, że w stronę podobnych rozwiązań skłaniać się zaczynają kolejni wykonawcy.
O ile ceny muzyki na zachodzie są jeszcze "akceptowalne", o tyle w Polsce, w kraju gdzie "A Very Nice Album" Nigela Kennedy kosztuje 84,99 zł, takie akcje mogłyby zyskać duża popularność.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu