Dziś na Netflix możecie obejrzeć nowy sezon serialu "Orange is the new Black", ale nawet jeśli nie oglądaliście poprzednich albo nie kojarzycie tego tytułu, to jest coś, co powinniście zobaczyć - klip promocyjny z Magdą Gessler w roli głównej.
Kuchenne rewolucje Magdy Gessler w serialu Netfliksa. Ktoś powinien dostać za to awans!
Magdę Gessler zna chyba większość z was. Jest prowadzącą programu "Kuchenne rewolucje" nieprzerwanie od 2010 roku. W międzyczasie zyskała niemałą widownię i zasłynęła z wielu dobitnych wypowiedzi skierowanych do właścicieli restauracji - w jasny sposób daje do zrozumienia, gdy jej się coś nie podoba. Nie inaczej było i tym razem, gdy zawitała do federalnego żeńskiego więzienia. Tam, ubrana w charakterystyczny pomarańczowy strój rozstawia po kątach załogę kuchni.
Nie wiem w jaki sposób ktoś wpadł na ten pomysł, ale efekt ostateczny jest fantastyczny. Nie będę ukrywał, że Kuchenne rewolucje zwykłem oglądać regularnie, później mój zapał delikatnie opadł, ale nadal zerkam na niektóre odcinki ciekaw co nowego dzieje się w knajpkach odwiedzanych przez Magdę Gessler. Jej temperament, to coś, czego potrzebuje telewizja - spójrzcie tylko na Gordona Ramsay'a, który też nie szczędzi cierpkich słów w swoich programach. Tak się po prostu robi show i trzeba się z tym pogodzić.
https://www.youtube.com/watch?v=RXgAW1BiQQE&t=0s
Przeniesienie akcji Kuchennych rewolucji do więzienia z serialu "Orange is the new Black" było fenomenalnym posunięciem. W zaledwie kilka minut oglądamy esencję programu - od zrugania kucharek po pochwałę i pomysł na dobrą kuchnię. Widać, że Magda Gessler nie musiała nawet specjalnie przygotowywać się do roli - zrobiła co do niej należało i zrobiła to tak jak trzeba.
Netflix potrafi zaskakiwać w swoich działaniach marketingowych. Pamiętacie plakaty z "House of Cards" albo tweety wysyłane z oficjalnego konta serialu nawiązujące do wydarzeń politycznych w Polsce? Takie kreatywne kampanie, jak otwarcie pawilonu z serialu "Altered Carbon" w Warszawie dostępnego dla wszystkich chętnych, na pewno zwracają uwagę i docierają do widzów. Polskich widzów.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu