13

Kto nie kliknie w taką reklamę? Ja kliknąłem. „Brawo” TVN

Nie wiem, może zbyt mało odwiedzam takich stron, ale przyznam, że pierwszy raz zetknąłem się z taką formą reklamy. Jednak w takim przypadku słabo to wygląda. Treść zajawki i reklamy jest tożsama, daję głowę, że wszyscy odwiedzający nie czekali do załadowania się strony do końca i kliknęli. Skuteczność takiej reklamy bliska 100% odwiedzających. Osobiście uważam […]

Schowek01
Nie wiem, może zbyt mało odwiedzam takich stron, ale przyznam, że pierwszy raz zetknąłem się z taką formą reklamy. Jednak w takim przypadku słabo to wygląda. Treść zajawki i reklamy jest tożsama, daję głowę, że wszyscy odwiedzający nie czekali do załadowania się strony do końca i kliknęli. Skuteczność takiej reklamy bliska 100% odwiedzających.

Osobiście uważam to za lekkie nadużycie. Rozumiem czemu służą reklamy i ich skuteczność – klikalność, ale to już przegięcie… Nie wiem czy u Was to tak samo zadziała, w pierwszym momencie tego nie zajarzyłem i po odświeżeniu załączył się właściwy film, ale odpaliłem ten link na innej przeglądarce i poszedł ten sam motyw co na zrzucie ekranu.

Pomysłowość na tworzenie skutecznych reklam wkracza na nowe tory.