Debiutuje nowy odcinek naszego podcastu, w którym rozmawiam z Krzysztofem Rosińskim, obecnym CTO w Salestube. Tematem jest przyszłość rynku wyszukiwarek internetowych oraz wpływ sztucznej inteligencji na pozycję Google.
Krzysztof Rosiński, Managing Partner i CTO w firmie MarTech & E-commerce connected Salestube, pełni również funkcję Chief AI Officer’a w grupie marketingowo-technologicznej Group One. Posiada niemal 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej, a przed dołączeniem do Salestube przez dziesięć lat pracował w Google. Obecnie odpowiada za dostarczanie zaawansowanych rozwiązań technologicznych, w tym opartych na sztucznej inteligencji, oraz strategii bazujących na danych dla agencji wchodzących w skład Group One.
W trakcie swojej kariery zawodowej Rosiński pracował jako analityk, data scientist oraz konsultant biznesowy. Był również mentorem w programie Google Campus oraz stypendystą i absolwentem Google Business Academy, realizowanej we współpracy z Duke University.
W nadchodzącym odcinku podcastu poruszane będą pytania, czy ktoś jest w stanie zastąpić Google, dlaczego młodzi ludzie wybierają inne narzędzia i usługi do wyszukiwania oraz jakie to są narzędzia. Nie zabraknie również dyskusji o trwającej rewolucji związanej z AI i jej wpływie na pozycję gigantów technologicznych.
Czy Google jest nie do zastąpienia?
Podcastu Antyweb Po Godzinach możecie posłuchać w:
Grafika główna - Źródło: Depositphotos
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu