Chodzi oczywiście o Vivid Games i ich najnowszy tytuł Godfire: Rise of Prometheu, który z zaledwie kilka dni po premierze otrzymał tytuł Apple Editors...
[Krótko] Polskie studio znowu zrobiło mobilny hit! Gra po kilku dniach jest na banerach na całym świecie
Chodzi oczywiście o Vivid Games i ich najnowszy tytuł Godfire: Rise of Prometheu, który z zaledwie kilka dni po premierze otrzymał tytuł Apple Editors’ Choice.
Godfire: Rise of Prometheus, to tytuł z gatunku action & adventure w perspektywie trzeciej osoby. Gracze wcielają się w nim w postać Prometeusza, wyruszającego w epicką wyprawę, której celem jest odzyskanie potężnej iskry boskiego ognia i przekazanie jej śmiertelnikom. W drodze do celu gracze będą mieli pełną kontrolę nad Prometeuszem, co umożliwi im eksplorowanie fascynującego świata, walkę z wrogami o tytanicznych rozmiarach oraz rozwiązywanie mitologicznych zagadek.
Co znaczy dla gry otrzymanie tytułu Apple Editors’ Choice? Apple Editors’ Choice to na największe wyróżnienie jakie może dostać produkt sprzedawany w App Store. Prócz tego Godfire jest reklamowany poprzez banery w ponad 100 krajach. Można sobie tylko wyobrazić jak duże przełożenie ma to na sprzedaż. Zresztą twórcy gry nie ukrywają, że pierwsze wyniki sprzedaży są zadowalające i na pewno będzie je widać w kwartalnych wynikach finansowych firmy.
Warto przypomnieć w tym momencie, że pierwszym dużym hitem wyprodukowanym przez Vivid Games była gra Real Boxing, która jak na tamte czasy posiadała jeden z większych budżetów na tytuł mobilny w Polsce. Widać jednak, że przyłożenie dużej wagi do jakości produktu się opłaciło. Godfire: Rise of Prometheus zwraca swoją uwagę przede wszystkim piękna grafiką oraz dobrą grywalnością za co zbiera bardzo dobre oceny od serwisów branżowych.
Inwestorem Vivid Games jest Giza Polish Ventures, która posiada blisko 20% firmy. Jestem pewien, że to może być jedna z lepszych inwestycji Gizy w Polsce.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu