Polska

Klienci Plush na Kartę będą zadowoleni. Oto odświeżona oferta operatora!

Jakub Szczęsny
Klienci Plush na Kartę będą zadowoleni. Oto odświeżona oferta operatora!
Reklama

Plus po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy gustują w ofertach na karte. Operator kontynuuje swoją kampanię "bez konwekwencji", w której chwali się jasnymi zasadami świadczenia usług oraz bardzo prostymi mechanizmami dotyczącymi pakietów. Nowa oferta zawiera jeszcze większe pakiety internetowe.

Plus na konferencji poświęconej nowościom w Plush na Kartę zakomunikował, iż od września 2014 roku aż 1,1 miliona osób zostało posiadaczami ofert na kartę tej marki. Kampanię promocyjną wycelowano w osoby młode, dużo korzystające z Internetu - konsekwencją tego jest fakt, iż klienci Plush na kartę generują niemal 4 razy więcej użycia danych mobilnych, niż osoby korzystające ze standardowej oferty Plus na kartę. Operator pochwalił się również 1,5 razy większą ilością wysłanych SMS-ów / MMS-ów przez osoby korzystające z Plusha.

Udana kampania reklamowa Plusa to efekt licznych partnerstw z innymi, popularnymi wśród młodych osób markami. Do współpracy z Plusem włączyli się m. in. VANS, Frugo, MTV oraz Telepizza.

Reklama

Nowa oferta Plush na kartę - na co warto zwrócić uwagę?

Plus po raz kolejny chwali się przejrzystymi warunkami świadczenia usługi na kartę. Do wyboru są trzy warianty, przy czym ich zawartość jest ściśle powiązana z ceną.

Najtańsza oferta (15 zł na 30 dni) zawiera w sobie 3 GB transferu internetowego oraz nielimitowane SMS-y do wszystkich. Za 19 złotych otrzymamy już 5 GB mobilnego internetu, SMS-y bez limitu i niską stawkę za minutę połączenia do wszystkich sieci - jedynie 9 groszy.

Najkorzystniejszą, a jednocześnie najdroższą (choć niekoniecznie drogą w stosunku do tego, co w sobie zawiera) ofertą jest kosztujący 29 złotych miesięcznie wariant obejmujący aż 10 GB mobilnego internetu i rozmowy oraz SMS-y bez limitu do wszystkich. Warto odnotować fakt, iż dostęp do Facebooka w ramach tej usługi będzie bezpłatny i nie będzie doliczany do pakietu internetowego.

Ci, którzy przeniosą numer do Plush na Kartę otrzymają 50-procentowy rabat na wybraną usługę przez pierwsze trzy miesiące korzystania z danej oferty.

Plus walczy o młodych - to bardzo ważna i aktywna grupa użytkowników technologii mobilnych

Tanie oferty zawierające w sobie naprawdę atrakcyjne pakiety - zarówno te dotyczące rozmów, SMS-ów, jak i mobilnego internetu. W połączeniu z odpowiednio wycelowaną kampanią reklamową Plush na Kartę, oferty powinny być całkiem dobrze przyjęte przez rynek. Dodatkowo, zbudowano je tak, by nawet w najtańszej ofercie użytkownik - w miarę komfortowo mógł korzystać z dobrodziejstw social media - a to jest dzisiaj bardzo ważne.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama