Plus po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy gustują w ofertach na karte. Operator kontynuuje swoją kampanię "bez konwekwencji", w której chwali się jasnymi zasadami świadczenia usług oraz bardzo prostymi mechanizmami dotyczącymi pakietów. Nowa oferta zawiera jeszcze większe pakiety internetowe.
Plus na konferencji poświęconej nowościom w Plush na Kartę zakomunikował, iż od września 2014 roku aż 1,1 miliona osób zostało posiadaczami ofert na kartę tej marki. Kampanię promocyjną wycelowano w osoby młode, dużo korzystające z Internetu - konsekwencją tego jest fakt, iż klienci Plush na kartę generują niemal 4 razy więcej użycia danych mobilnych, niż osoby korzystające ze standardowej oferty Plus na kartę. Operator pochwalił się również 1,5 razy większą ilością wysłanych SMS-ów / MMS-ów przez osoby korzystające z Plusha.
Udana kampania reklamowa Plusa to efekt licznych partnerstw z innymi, popularnymi wśród młodych osób markami. Do współpracy z Plusem włączyli się m. in. VANS, Frugo, MTV oraz Telepizza.
Nowa oferta Plush na kartę - na co warto zwrócić uwagę?
Plus po raz kolejny chwali się przejrzystymi warunkami świadczenia usługi na kartę. Do wyboru są trzy warianty, przy czym ich zawartość jest ściśle powiązana z ceną.
Najtańsza oferta (15 zł na 30 dni) zawiera w sobie 3 GB transferu internetowego oraz nielimitowane SMS-y do wszystkich. Za 19 złotych otrzymamy już 5 GB mobilnego internetu, SMS-y bez limitu i niską stawkę za minutę połączenia do wszystkich sieci - jedynie 9 groszy.
Najkorzystniejszą, a jednocześnie najdroższą (choć niekoniecznie drogą w stosunku do tego, co w sobie zawiera) ofertą jest kosztujący 29 złotych miesięcznie wariant obejmujący aż 10 GB mobilnego internetu i rozmowy oraz SMS-y bez limitu do wszystkich. Warto odnotować fakt, iż dostęp do Facebooka w ramach tej usługi będzie bezpłatny i nie będzie doliczany do pakietu internetowego.
Ci, którzy przeniosą numer do Plush na Kartę otrzymają 50-procentowy rabat na wybraną usługę przez pierwsze trzy miesiące korzystania z danej oferty.
Plus walczy o młodych - to bardzo ważna i aktywna grupa użytkowników technologii mobilnych
Tanie oferty zawierające w sobie naprawdę atrakcyjne pakiety - zarówno te dotyczące rozmów, SMS-ów, jak i mobilnego internetu. W połączeniu z odpowiednio wycelowaną kampanią reklamową Plush na Kartę, oferty powinny być całkiem dobrze przyjęte przez rynek. Dodatkowo, zbudowano je tak, by nawet w najtańszej ofercie użytkownik - w miarę komfortowo mógł korzystać z dobrodziejstw social media - a to jest dzisiaj bardzo ważne.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu