netflix
10

[Tylko u nas] Ten film Netfliksa obejrzą wszyscy za darmo i bez rejestracji!

Nietypową niespodziankę przygotował Netflix dla (dosłownie) wszystkich widzów. Już w ten weekend każdy będzie mógł za darmo i bez rejestracji w serwisie obejrzeć nową animację "Klaus".

„Klaus” – pierwsza animacja Netfliksa

„Klaus” opowie o Jesperze, młodym listonoszu, który po ukończeniu edukacji z miernymi stopniami zostaje wysłany do placówki pocztowej na mroźnej wyspie pod Kołem Podbiegunowym. Tam utrzymywanie kontaktu nie jest czymś na porządku dziennym, nawet za pomocą listów, dlatego Jesper będzie rozważał rezygnację z pracy.

Czytaj też: Już wiemy jak Netflix powalczy z Disney+. To całkiem sprytne zagranie

Wtedy pozna Alvie, lokalną nauczycielkę, w której znajdzie bratnią duszę. Tytułowy Klaus to tajemniczy stolarz zamieszkujący samotnie chatkę wypełnioną własnoręcznie wykonanymi zabawkami. Przyjaźń pomiędzy trójką nada miasteczku nowego charakteru. W polskiej wersji językowej „Klausa” wystąpili między innymi Wiktor Zborowski, Anna Dereszowska i Józef Pawłowski.









Jak obejrzeć za darmo „Klausa”?

Netflix po raz pierwszy udostępni w ten sposób swój film, lecz niestety nie będzie on dostępny na wszystkich platformach do obejrzenia za darmo i bez rejestracji. Wspierane będą komputery stacjonarne i laptopy, a także urządzenia mobilne z systemem Android z najnowszą wersją przeglądarki Chrome. Jedyne, co trzeba będzie zrobić, to odwiedzić adres netflix.com/klaus.

Netflix na całego wchodzi wchodzi w produkcję filmów i seriali dla młodszych widzów (choć jak wiemy, te oglądają nie tylko młodzi widzowie:), czego dowodem jest rozpoczęcie współpracy z Nickelodeon, który będzie odpowiadał za tworzenie treści tylko dla Netfliksa z wykorzystaniem już istniejących i lubianych postaci. Teraz udostępnia swój pierwszy pełnometrażowy film animowany zupełnie za darmo i bez rejestracji, co można traktować jako próbę zwrócenia uwagi na serwis przez rodziców i ich pociechy. Oczywiście w ofercie Netfliksa nie brakowało do tej pory bajek i podobnych treści (możliwe jest nawet utworzenie specjalnego profilu dla dzieci), ale w świetle działań Disney’a i planów Apple potrzebne są konkretne i rychłe działania.

Takie jak specjalna akcja z premierą „Klausa” z pewnością można uznać za dobry pomysł.