Nowy tablet od Amazonu – Kindle Fire wciąż jeszcze w przedsprzedaży, jeszcze fizycznie na rynku go nie ma, ale wszystko wskazuje na to, że będzie hite...
Kindle Fire będzie hitem końca tego roku. Amazon zwiększa zamówienia i rozbudowuje ekosystem usług
Wprowadzenie Kindle Fire było logicznym krokiem w rozwoju tej firmy i planowane było od dawna. Tablet doskonale uzupełnia ofertę sprzętową Amazonu i technologicznie pokrywa te usługi, których pokryć nie były w stanie e-inkowe czytniki, a chodzi tu przede wszystkim o pakiet Amazon Prime.
Muzyka, filmy, kolorowe magazyny, gry i aplikacje - nareszcie Amazon będzie mógł zwiększyć sprzedaż tych usług (lub w ogóle na dobre ją rozpocząć) dzięki dostarczeniu swoim klientom taniego tabletu. W jednym jednak firma się pomyliła. W oszacowaniu popytu. Pierwotnie Amazon zamówił około 3,5 miliona sztuk Kindle Fire, ale jak niedawno się okazało, liczba ta była niewystarczająca względem zainteresowania konsumentów. Firma już raz zwiększyła zamówienie o około 500 tysięcy sztuk, jednak i to nie sprostało wyrażanej potrzebie. Według DigiTimes Amazon do końca tego roku zwiększy zamówienie na tablety do ponad 5 milionów sztuk!
Rosnące zainteresowanie konsumentów nowym urządzeniem widać również w doniesieniach i informacjach prasowych dotyczących Amazonu, który nieustannie poszerza ekosystem usług wokół urządzenia, które trafi do klientów dopiero w tym tygodniu. Kilka dni temu firma zapowiedziała, że na Kindle Fire będzie dostępne kilka tysięcy najbardziej popularnych androidowych aplikacji i gier, w tym Netflix, Rhapsody, Pandora, Twitter, Facebook, The Weather Channel czy gry od Zyngi, EA, Gameloft, PopCap i Rovio. Na nowym tablecie znaleźć ma się również około 400 kolorowych magazynów i gazet. Część tytułów będzie objęta specjalną promocją, na przykład Wired czy The New Yorker przez pierwsze 3 miesiące będą za darmo. Na Fire’a pojawi się również Hulu Plus i ESPN ScoreCenter.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu