Wspieranie młodej przedsiębiorczości i innowacyjnych projektów jest cool. I tak być powinno. Uważam też, że nie ma lepszego i bardziej zdrowego PR-u niż taki w którym pokazuje się, że duża firma aktywnie pomaga młodym przedsiębiorcom w realizacji ich projektów. Dlatego też bardzo cieszą mnie takie inicjatywy jak Think Big od UPC. Jest to konkurs dla […]

Wspieranie młodej przedsiębiorczości i innowacyjnych projektów jest cool. I tak być powinno. Uważam też, że nie ma lepszego i bardziej zdrowego PR-u niż taki w którym pokazuje się, że duża firma aktywnie pomaga młodym przedsiębiorcom w realizacji ich projektów. Dlatego też bardzo cieszą mnie takie inicjatywy jak Think Big od UPC.

Jest to konkurs dla młodych przedsiębiorców w którym główną nagrodą jest 40 000 PLN, nagroda za drugie miejsce to natomiast 10 000 PLN.

Organizowany przez UPC Biznes konkurs „Think Big” dedykowany jest wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o nowatorskie rozwiązania. Bez względu na to czy tworzysz aplikacje na smartfony czy prowadzisz firmę remontową lub piekarnię, Twoje nowatorskie pomysły mogą przekuć potencjał firmy w biznesowy sukces a wcześniej – pomóc Ci wygrać m.in. 40.000 złotych. Do udziału w konkursie zapraszamy wszystkich przedsiębiorców bez względu na charakter prowadzonej działalności. Spośród nich wybrane zostaną te pomysły na rozwój biznesu, które połączą ambitne i innowacyjne cele z realnym pomysłem na ich wdrożenie.

Warto zwrócić uwagę, że jest to konkurs dla młodych aczkolwiek już istniejących firm (udział w konkursie mogą wziąć firmy które istnieją ponad rok), fani teorii spiskowych nie mogą więc powiedzieć, że chodzi o zebranie pomysłów z rynku. W tym przypadku bardziej chodzi o wsparcie tych którzy mają ciekawą wizję na rozwój swojej firmy.

Jak się zgłosić do konkursu? Przyjmowanie zgłoszeń zaczęło się wczoraj, wystarczy wejść na stronę thinkbig.upc.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy

Jak zdobyć 40 000 PLN? Wystarczy w finale przekonać jury do własnego projektu/pomysłu. W skład którego wchodzą Dariusz Bogdan – podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki, Michał Brański – współtwórca Grupy o2, Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny magazynu Brief, Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, autorka programów w TVN24 i Radiu PIN, Barbara Sielicka – redaktor prowadzący Bankier.pl, Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca oraz Bartłomiej Gola – Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. W skład kapituły wchodzą również Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska oraz Agnieszka Zawistowska – dyrektor usług dla biznesu w UPC Polska.

Brzmi groźnie ale tak mocno zróżnicowane grono ekspertów gwarantuje, że ocena będzie obiektywna i nikt nie będzie skupiał się na jedynie słusznych parametrach biznesu.