Artykuł sponsorowany

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym - darmowy ebook

Redakcja Antyweb
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym - darmowy ebook
Reklama

Z automatyzacją w e-commerce jest trochę jak z „rokiem mobile” czy storytellingiem. Wszyscy o tym wiedzą, jednak… nie zawsze stosują. Dodatkowo często wydaje się, że automatyzacja to domena jedynie gigantów swoich branżach. Jest to nieprawda, ponieważ w tych czasach Marketing Automation jest dostępne dla wszystkich sklepów, które chcą zwiększyć swoją sprzedaż w internecie. Jak to zrobić? Z pomocą przychodzi darmowy ebook od GetResponse.

Na początku warto wyjaśnić, czym tak naprawdę jest automatyzacja. Najkrócej rzecz ujmując, polega ona na usprawnieniu komunikacji marketingowej w taki sposób, że zwiększając skuteczność sprzedaży, skracamy czas potrzebny na jej obsługę. Połączenie personalizacji, segmentacji i odpowiedniej komunikacji – wszystkie te kwestie opisane są na 63 stronach ebooka „Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce”. Oprócz informacji, jak wykorzystać posiadaną bazę klientów, dowiemy się z niego również, co zrobić, by taką bazę powiększyć, zachowując jej dobrą jakość.

Reklama

Kto powinien przeczytać ebooka?

  • Właściciele sklepów internetowych. Dzięki poradnikowi będą mogli zaplanować działania polegające na wdrożeniu automatyzacji lub optymalizacji aktualnych scenariuszy. Oprócz tego ebook w sposób przystępny wskazuje, co konkretnie daje automatyzacja i jak można wykorzystać ją sprzedażowo.
  • Osoby zajmujące się promocją e-commerce. Znajdą w nim gotowe scenariusze, przykłady segmentów, wskazówki dotyczące kampanii PPC czy też wskazówki SEO.
  • Osoby interesujące się marketingiem online. W ebooku znajdą inspiracje i gotowa wiedza na temat marketing automation i narzędzi ją wspomagających.

Każda z wyżej wymienionych (i nie tylko!) grup znajdzie w publikacji coś ciekawego dla siebie. „Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce” to tak naprawdę kompendium wiedzy dla branży e-commerce.  Wszyscy zainteresowani znajdą w nim odpowiedź na takie pytania, jak np.:

  • Jak wybrać grupę docelową dla celów biznesowych?
  • Jak wykorzystać SEO do promocji sklepu?
  • Czym charakteryzuje się dobry formularz i landing page?
  • Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia reklam dla e-commerce?
  • Jak segmentować klientów sklepu?

Aby jeszcze bardziej zachęcić do pobrania, poprosiliśmy o komentarz dwóch autorów z GetResponse – Ireneusza Klimczaka, eksperta od content marketingu oraz Piotra Sobczyka, który jest specjalistą PPC.

Ireneusz: „O automatyzacji marketingu mówi się już od dawna, jednak wciąż niewiele firm wykorzystuje szeroko dostępne rozwiązania. Szkoda, bo dzięki automatyzacji można wiele zyskać. Głównym celem naszego ebooka jest wskazanie obszarów, które można w łatwy sposób zautomatyzować bez względu na rozmiar firmy i wielkość budżetu marketingowego. Chcemy pokazać, że nie ma się czego obawiać – u podstaw wciąż leży dobry produkt/usługa oraz treści, które są wartościowe dla odbiorców.”

Piotr: „Często spotykam się z opinią, że marketing automation to rozwiązanie tylko dla największych sklepów, wydających znaczne budżety na marketing i posiadajacych już dużą, dobrą jakościową bazę klientów. Staramy się pokazać w tym ebooku, że jest to błędne podejście. Marketing automation jest dla każdego, a zwłaszcza dla tych specjalistów e-commerce, którzy chcieliby zwiększyć współczynnik konwersji w swoim sklepie, szczególnie zwiększając sprzedaż z kanału email czyli, jak sądzę, dla wszystkich ;). Warto zwrócić uwagę na to, że nie tylko pokazujemy, jak usprawnić komunikację z posiadaną bazą, ale także jak ją skutecznie powiększyć. Badanie grupy docelowej, usprawnienie SEO, PPC oraz tworzenie konwertujących formularzy czy landing page – to wszystko dodatkowo sprawi, że ebook ten jest absolutnym „must read”. Zarówno dla początkujących, jak i dla tych, którzy na niejednym e-commerce zjedli zęby.”

Zachęcamy do ściągnięcia ebooka „Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce” już teraz!

-

Materiał powstał we współpracy z GetResponse

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama