Wszystko zorganizowane w postaci konkursu na Facebooku, gdzie firma prosi o zostawienie w komentarzu linka do profilu znajomego, w nagrodę udostępniają kod promocyjny obniżający cenę bransoletki do 0 zł z ich sklepowej ceny 69,99 zł.
W rzeczywistości, wystarczy zamówić dla danej osoby na AliExpress rzeczoną bransoletkę w cenie ok. 2 zł z darmową dostawą, a rachunek wychodzi prosty – koszt dostawy 20 zł ponosi osoba, która skorzystała z „promocji”, a który trafia do jej organizatora.
Czas dostawy 60 dni, wiadomo jak długo może iść taka przesyłka z Chin.
W rezultacie mamy 8 tysięcy komentarzy osób potencjalnie zainteresowanych „darmową” bransoletką. Myślę, że znaczna część pokusiła się na nią. Nie neguję pomysłu. Przecież to o to chodzi, aby kupić taniej, sprzedać drożej, ale etycznie mocno wątpliwa praktyka. Nic, tylko pozazdrościć pomysłowości.
Link do posta na Facebooku.
Link do bransoletki na AliExpress
Źródło: Wykop.pl
Więcej z kategorii E-commerce:
- Allegro Biznes - nowa wersja Allegro dla firm. Miesięczny pakiet Allegro Smart! zdrożeje do 11 zł
- Glovo w Biedronce - jak działa? Zakupy online w Biedronce
- Od lipca zapłacisz 23% więcej za wszystkie zakupy z AliExpress. Nawet te o niskiej wartości
- Zakaz sprzedawania kont z grami na Allegro. Nie kupicie też już konta na Spotify
- Jak korzystać z paczkomatu? Oto poradnik krok po kroku