Chciałem wam polecić świetny artykuł pokazujący na przykładzie serwisu Spotify jak powinno się wzorowo startować ze swoją usługą w sieci oraz jakie działania pomagają.
Przy okazji ten artykuł trochę podważa to o czym wszyscy stratedzy od startupów mówią czyli o szybkim starcie z prostą usługą po to aby ją potem na oczach użytkowników rozwijać. Oczywiście jest to zapewne dobra teoria dla usługi co do której nie jesteśmy pewni i chcemy wybadać grunt.
Natomiast w przypadku czegoś większego, gdzie model i biznes jest już jasno określony – pierwszy start jest jak pierwsze 5 minut podczas rozmowy o pracę. Liczy się pierwsze wrażenie. Wspomniałem o pierwszym starcie dlatego, że tak naprawdę w przypadku Spotify serwis ten startował kilka razy (resztę doczytajcie).
Więcej z kategorii Miniblog:
- Artykuły w czystym tekście bez nowych kont, wtyczek czy rozszerzeń
- Nokia Lumia 920 to telefon dla Ciebie, jeśli nie chcesz takich bójek
- Kiedy człowiek myśli, że z tymi konsolami wiele więcej się nie wymyśli
- Świetny ruch ze strony Allegro – Giełda domen
- Aplikacja mobilna Antyweb doczekała się swojej pierwszej recenzji!