Chciałem wam polecić świetny artykuł pokazujący na przykładzie serwisu Spotify jak powinno się wzorowo startować ze swoją usługą w sieci oraz jakie działania pomagają. Przy okazji ten artykuł trochę podważa to o czym wszyscy stratedzy od startupów mówią czyli o szybkim starcie z prostą usługą po to aby ją potem na oczach użytkowników rozwijać. Oczywiście […]

Chciałem wam polecić świetny artykuł pokazujący na przykładzie serwisu Spotify jak powinno się wzorowo startować ze swoją usługą w sieci oraz jakie działania pomagają.

Przy okazji ten artykuł trochę podważa to o czym wszyscy stratedzy od startupów mówią czyli o szybkim starcie z prostą usługą po to aby ją potem na oczach użytkowników rozwijać. Oczywiście jest to zapewne dobra teoria dla usługi co do której nie jesteśmy pewni i chcemy wybadać grunt.

Natomiast w przypadku czegoś większego, gdzie model i biznes jest już jasno określony – pierwszy start jest jak pierwsze 5 minut podczas rozmowy o pracę. Liczy się pierwsze wrażenie. Wspomniałem o pierwszym starcie dlatego, że tak naprawdę w przypadku Spotify serwis ten startował kilka razy (resztę doczytajcie).