11

IzzyHelp.com – FAQ i helpdesk dla twojego serwisu

IzzyHelp.com to polski startup, który pomaga nam w zarządzaniu zgłoszeniami od klientów, i konsumentów na naszej witrynie. Dodatkowo IzzyHelp pozwala zbudować w łatwy sposób interaktywną sekcję z najczęstszymi pytaniami i odpowiedziami dotyczącymi naszego biznesu. Jak wygląda usługa sprzedawana przez IzzyHelp.com możemy zobaczyć na stronie tego produktu (choć autor nie przyłożył się zbyto do zbudowania FAQ […]

IzzyHelp.com to polski startup, który pomaga nam w zarządzaniu zgłoszeniami od klientów, i konsumentów na naszej witrynie. Dodatkowo IzzyHelp pozwala zbudować w łatwy sposób interaktywną sekcję z najczęstszymi pytaniami i odpowiedziami dotyczącymi naszego biznesu. Jak wygląda usługa sprzedawana przez IzzyHelp.com możemy zobaczyć na stronie tego produktu (choć autor nie przyłożył się zbyto do zbudowania FAQ we własnym narzędziu)

Na samym dole ekranu pojawia się mały box w którym użytkownik może zapoznać się z FAQ serwisu, jeśli nie znajdzie odpowiedzi na swoje pytanie to może zgłosić dodatkowe pytanie do autorów strony. W ten sposób powstaje tak zwany ticket, na który osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem powinna odpowiedzieć. Do obsługi zgłoszeń został przygotowany specjalny panel w którym można zarządzać zgłoszeniami i oczywiście odpowiadać na nie.

Początkowo serwis robi dobre wrażenie ale wraz z przeglądaniem sekcji z informacjami o funkcjonalności mam wrażenie, że jest on tylko częściowo kompletny lub też autor nie opisał na stronie produkty wszystkich jego możliwości. Nie wiem więc czy IzzyHelp.com to tylko zabawka do prostej obsługi klientów czy też bardziej zaawansowane narzędzie, które będzie wspierać mały helpdesk.



Konkurencja jest w tej kategorii usług online bardzo silna, ma już sporą bazę klientów i co najważniejsze jasno komunikuje swoje możliwości. Moim zdaniem IzzyHelp.com wymaga jeszcze bardzo dużo pracy aby serwis mógł sprzedawać swoje usługi w kwotach jakie w tej chwili widzę w cenniku (od 10 do 80 dolarów miesięcznie).