Interfejs ten był testowany jakiś czas temu i użytkownicy podzielili się wtedy z innymi zrzutami ekranu, dlatego nie jest to zupełna niespodzianka. Nie mniej, Instagram wykonał ciekawy krok, ponieważ u podstaw redesignu lęży chęć uczynienia go jak najbardziej przezroczystym. Najistotniejsze są zdjęcia i filmy publikowane przez użytkowników, a czarno-biały interfejs pełni rolę jedynie tła.
Sam układ elementów i zasady działania aplikacji nie uległy zmianie, co cieszy chyba najbardziej. Obecnie po Instagrama sięgam znając pozycję jego ikony na ekranie głównym, nie reagując na jej wygląd, ale przez kilka najbliższych dni na pewno będzie ona zwracała moją uwagę. Zapewne o to chodziło.
Aktualizacja aplikacji trafiła już do App Store i Google Play.
Więcej z kategorii Facebook:
- Czy wielkie firmy IT są stronnicze? Muszą być. Każdy jest stronniczy
- Facebook się zbadał. Co mu wyszło? Że jest chory
- Messenger gromadzi więcej danych niż inne komunikatory razem wzięte. Może to przekona was do przesiadki?
- WhatsApp będzie udostępniał dane WSZYSTKICH użytkowników Facebookowi
- Dodatkowe zabezpieczenia Facebooka już nie tylko dla polityków