Felietony

Ile miesięcznie zarabiasz w internecie?

Grzegorz Marczak
Ile miesięcznie zarabiasz w internecie?
Reklama

Zakończyłem właśnie żywot pierwszej ankiety na Antyweb.pl. Tematem ankiety były nasze miesięczne zarobki w internecie. W odpowiedzi można było zaznacz...

Zakończyłem właśnie żywot pierwszej ankiety na Antyweb.pl. Tematem ankiety były nasze miesięczne zarobki w internecie. W odpowiedzi można było zaznaczyć jeden z sześciu przedziałów (zaczynając od zera a kończąc na kwocie ponad dziesięciu tysięcy złotych).

Reklama

Poniższe wyniki można interpretować jedynie przy założeniu, że uczestnicy ankiety odpowiadali zgodnie z prawdą (oczywiście jestem pewien, że nie wszyscy):

Jak widać po wynikach ankiety - prawie połowa czytelników mojego bloga która wzięła udział w ankiecie (329 osób) nie zarabia nic w internecie. Znaczyć to może, że są to po prostu osoby użytkownicy internetu, którzy nie są zaangażowani w żadne internetowe przedsięwzięcia.

Następne dwie pozycje z największą ilością głosów to osoby zarabiające do 500 PLN miesięcznie oraz grupa uzyskująca ponad 10,000 PLN miesięcznie. Czyli są to osoby dopiero zaczynające swój internetowy biznes, i takie dla których internet jest głównym źródłem zarobków.

Ciekawie też rozkładają sie głosy w kategoriach zarobków między 1,000 PLN a 5,000 PLN - praktycznie rozłożenie w tych kategoriach jest dość równe.

Gdyby zsumować ostatnie dwie kategorie czyli od 2,000 PLN w górę to okazuje się, że z pośród czytelników bloga, którzy wzięli udział w ankiecie aż 20% mieści się w tym przedziale.

W sumie w ankiecie oddane zostało 662 głosy (i trzeba założyć, że tyle właśnie osób oddało swoje głosy).

Reklama

Dzięki ankiecie dowiedziałem się dość sporo o czytelnikach mojego bloga i z tego miejsca chciałbym wszystkim głosującym podziękować za poświęcenie tych kilku sekund na oddanie głosu.

Ps. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że przy tego typu wynikach i tej tematyce wyniki takiej ankiety można interpretować bardzo różnie i na bardzo wiele sposobów.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama