Jakiś czas temu HP przejęło Palma, pokładając ogromne nadzieje we flagowym produkcie firmy - webOS. Nic dziwnego zatem, że stara się by TouchPad zosta...
TouchPad w wersji WiFi trafi na rynek amerykański pierwszego lipca w cenie 500 dolarów za wersję 16GB i 600 dolarów za 32GB. HP zależy na tym, żeby premiera odbiła się szerokim echem, dlatego przygotowuje się do niej już od dawna - już od miesiąca przyjmuje aplikacje do marketu, obiecał uruchomienie in-app purchase (zakupy wewnątrz aplikacji) wraz z premierą tabletu. Gdyby tego było mało, HP zapowiedziało wdrożenie NFC do swoich urządzeń mobilnych.
Oprócz tego od dawna regularnie na blogu HP webOS Developer Blog pojawiają się przeróżne informacje i ciekawostki na temat tworzenia aplikacji na ten system, np. kilka podpowiedzi odnośnie tworzenia aplikacji na tablety czy też nagrania z konferencji webOS Developer Conference.
Pijarowo HP stoi wśród deweloperów ze swoim systemem wysoko. Jest to spowodowane między innymi takimi akcjami jak zasponsorowanie serwera dla programistów homebrew webOS.
A co teraz? Już teraz, do 31 lipca HP będzie wynagradzać lojalność użytkowników systemu. Każdy, kto dostarczy potwierdzenie zakupu smartfona z webOS (Palm Pre, Pre Plus, Pixi, Pixi Plus), otrzyma rabat 50 dolarów na zakup tabletu - to aż 10% ceny urządzenia. Na obecną chwilę program lojalnościowy obowiązuje jedynie w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Tak czy siak, tego typu pomysłami HP buduje zaangażowanie wobec marki webOS i urządzeń na nim bazujących.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu