3

Groupon Premium oficjalnie w Polsce. Sprawdź, czy uda Ci się do niego załapać

Czy często zdarza się Wam korzystać z promocji na towary i usługi na Grouponie? Jeśli tak, to możliwe, że już niebawem dostaniecie z jednego największych w Polsce serwisów zakupów grupowych wiadomość ze specjalną ofertą. Groupon Premium ma być kolejnym sposobem na zwiększenie zaangażowania, lub, jak twierdzą jego twórcy, nagradzania lojalnych klientów. Sam już wiem, że […]

Czy często zdarza się Wam korzystać z promocji na towary i usługi na Grouponie? Jeśli tak, to możliwe, że już niebawem dostaniecie z jednego największych w Polsce serwisów zakupów grupowych wiadomość ze specjalną ofertą. Groupon Premium ma być kolejnym sposobem na zwiększenie zaangażowania, lub, jak twierdzą jego twórcy, nagradzania lojalnych klientów. Sam już wiem, że do nich nie należę, ale może któryś z Czytelników otrzyma „propozycję tylko wybranych”?

Ostatnim razem kupiłem coś na Grouponie ponad rok temu. Było to dwa razy tańsze wejście do jednej z lepszych gokartowni w Warszawie. Nie zachowałem się najmądrzej, ponieważ swoje przejazdy postanowiłem zaliczyć ostatniego dnia trwania promocji i, niespodzianka!, zobaczyłem na miejscu tłum ludzi – w 95% klientów Groupona. Na szczęście panie obsługujące mnie na ostatnim piętrze DH Blue City wykazały się wyrozumiałością i wydłużyły ważność oferty o kilka dodatkowych dni. Teraz już wiem, że z pewnością nie do takiego klienta skierowana jest najnowsza akcja serwisu.

Kto otrzyma dostęp do Groupon Premium – nowej marki, w ramach której prezentowane będą najciekawsze oferty, przygotowane przez renomowanych partnerów serwisu? Oferty zobaczą jedynie ci klienci, którzy dokonali zakupu na dowolną kwotę w ciągu kilku ostatnich miesięcy. Szczęśliwcy mają zostać powiadomieni o swojej wyjątkowości za pomocą specjalnego e-maila. Skoro już mniej więcej wiemy, do kogo skierowana będzie oferta, warto powiedzieć, jakie produkty lub usługi będzie można w niej znaleźć.

W ramach marki Groupon Premium dostępne będą między innymi oferty ekskluzywnych restauracji i hoteli, najlepsze miejsca podczas wydarzeń rozrywkowych, wymyślne formy spędzenia wolnego czasu czy rabaty na zakup samochodów. Przeprowadzone do tej pory testy wersji Premium serwisu okazały się ponoć sporym sukcesem, co skłoniło Groupon Polska do uruchomienia swojej usług już bez etykietki „beta”.

Żeby było ciekawiej, to wybrane propozycje będą odpowiednio zaprezentowane na stronie internetowej Groupona. Na grafice powyżej możecie zobaczyć przykład nowej oprawy przygotowanej specjalnie dla katowickiej restauracji Sushi Sakana. Kreacja może i nie urywa głowy, ale w znacznym stopniu różni się od zwykłych ofert i ma prawo spodobać się wybranym posiadaczom kont w serwisie zakupów grupowych.

Pytanie za sto punktów brzmi: czy wprowadzenie marki Premium przekona okazjonalnych kupców do częstszego korzystania z promocji Groupona? Tych regularnie kupujących ze zniżek nie trzeba przekonywać, więc może przynajmniej napędzi im „świeżaków”?

Może gdybym się dowiedział, że wśród wybranych produktów znajdzie się Lumia 920 lub kolejny tablet z rodziny Nexus, wtedy przemieniłbym się w łowcę okazji na Grouponie. Póki co jednak będę czekał na cynk od tych z Was, którym uda się załapać do Premium i skorzystać z wyjątkowej usługi. Ciekaw jestem, czy będzie ona równie magiczna, co najnowszy iPhone.