13

Google zbadało SEO własnych produktów – nie jest dobrze!

Bycie twórcą najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki internetowej, stworzenie dla niej zasad SEO a potem nieprzestrzeganie ich we własnych produktach jest dowodem na to, że nawet taki szewc jak Google chodzi czasem bez butów. Na blogu google webmaster central został opublikowany wynik analizy przestrzegania własnych zasad SEO w produktach i na stronach Google. Autorzy raportu przebadali […]

Bycie twórcą najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki internetowej, stworzenie dla niej zasad SEO a potem nieprzestrzeganie ich we własnych produktach jest dowodem na to, że nawet taki szewc jak Google chodzi czasem bez butów. Na blogu google webmaster central został opublikowany wynik analizy przestrzegania własnych zasad SEO w produktach i na stronach Google.

Autorzy raportu przebadali 100 różnych produktów Google – okazało się, że nie jest dobrze. Twórcy poszczególnych stron i serwisów zapominali o meta tagach, tagach w nagłówkach, opisach obrazków, opisach tekstowych wewnętrznych linków itp. Dokładna analiza poszczególnych elementów SEO przedstawiona jest w obszernym 50 stronicowym raporcie, który jest tak naprawdę świetnym poradnikiem SEO z dokładnym opisem i wskazówkami jak zoptymalizować naszą stronę. Świetny materiał edukacyjny dla każdego (i pewnie trochę o to w tej całej analizie chodziło)



Google’s SEO Report Card