14

Google TV – szczegóły i nowi partnerzy

Na oficjalnym blogu Google TV pojawiły się dodatkowe informacje o samym produkcie oraz o jego ofercie programowej. Po 5 miesiącach względnej ciszy Google rusza więc z marketingową maszyną dla swojego nowego produktu a chwalić się według mnie mają czym. Przede wszystkich jeśli chodzi o partnerów czyli dostawców treści premium to Google TV przyciągnęło takie firmy […]

Na oficjalnym blogu Google TV pojawiły się dodatkowe informacje o samym produkcie oraz o jego ofercie programowej. Po 5 miesiącach względnej ciszy Google rusza więc z marketingową maszyną dla swojego nowego produktu a chwalić się według mnie mają czym.

Przede wszystkich jeśli chodzi o partnerów czyli dostawców treści premium to Google TV przyciągnęło takie firmy jak :NBC Universal , HBO na pokładzie są też oczywiście gwiazdy światowego VOD czyli Netflix i Amazon. Wiele firm i serwisów internetowych rozpoczęło też optymalizacje swoich stron pod Google TV mówię tutaj o chociażby Twitterze, VEVO, Pandora, blip.tv itp.



Wspominając od starcie kampanii marketingowej miałem na myśli również uruchomienie oficjalnej strony prezentującej Google TV, parterów, aplikacje oraz urządzenia współpracujące i wspierające telewizję od Google, które mają pojawić się na rynku jeszcze w tym miesiącu (na chwilę obecną jest to box logitecha oraz telewizory Sony)

Wszystko co związane z Google TV brzmi niemal idealnie. Jest tylko jedno ale. Jak to zwykle bywa w przypadku treści premium pewnie niewiele z nich będzie dostępne w Polsce i jedyne do czego będziemy mogli wykorzystać telewizję od google to przeglądanie darmowych ogólnodostępnych treści z internetu.

Na pewno ciekawie będzie obserwować rywalizację Google TV z podobnym produktem od Apple szkoda tylko, że nie będziemy mogli z żadnego z tych produktów w pełni skorzystać. Co prawda plotki o polskim iTunes od jakiegoś czasu pojawiają się tu i ówdzie ale nie sądzę abyśmy szybko się doczekali się sklepu Apple z pełną ofertą w Polsce.