Admeld to rozwiązanie dla dużych wydawców pomagające im zarządzać przestrzenią reklamową jaką sprzedają oraz optymalizować źródła i kanały przychodów....
Google już wcześniej próbowało kupić Admled ale firma odrzuciła ofertę, teraz jednak kiedy Google położyło na stół 400 milionów dolarów podobno się ugięli. Trudno byłoby tak naprawdę odmówić ponieważ Google to w tej chwili jedna z nielicznych firm, która mogłaby złożyć taką ofertę za tego typu biznes.
Po co Google kolejny system/narzędzie związane z reklamą internetową? Odpowiedz jest dość oczywista, Google jest w stanie zainwestować każde pieniądze za narzędzie/ludzi/system który jest w stanie sprawić aby reklama internetowa była bardziej efektywna. Według przewidywań speców z Google ilość wyświetleń reklamy na osobę będzie spadać (zacznie się też liczyć i mierzyć efektywność kampanii poprzez inne wskaźniki) za to zmieniać się będzie współczynnik zaangażowania reklam graficznych, które będą coraz bardziej atrakcyjne (filmy) i angażujące (gry, reklamy interaktywne).
Obserwując więc i przewidując zmieniające się preferencje klientów Google szuka rozwiązań, które pomogą się firmie szybciej i łatwiej dostosować do nowych okoliczności.
Swoją drogą 400 milionów za 4 letnią firmę to naprawdę świetny wyniki, szczególnie dla inwestorów Admeld
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu