Google

Kupujesz przez internet? Gmail ma dla Ciebie fajną nowość!

Daniel Wójcik
Kupujesz przez internet? Gmail ma dla Ciebie fajną nowość!
Reklama

Gmail wprowadza do aplikacji mobilnej fajne usprawnienie, dzięki któremu śledzenie paczek będzie wygodniejsze niż kiedykolwiek.

Google od lat usprawnia widoki w poczcie Gmail. Podsumowania widoczne na górze wiadomości e-mail w aplikacji są bez wątpienia sporym ułatwieniem i serwują rzeczy bardziej czytelnymi niż kiedykolwiek. W ubiegłym roku po raz pierwszy firma zaoferowała szybki podgląd informacji od najpopularniejszych firm kurierskich. Nie trzeba już przewijać, by sprawdzić szczegóły — wszystko widoczne jest na samym szczycie po otwarciu maila.

Reklama

Teraz Google rozbudowuje opcję śledzenia paczek w aplikacji. I serwuje bardzo fajne usprawnienie, które uczyni tę opcję jeszcze bardziej czytelną i wygodną w obsłudze!

Śledzenie paczek w Gmail staje się jeszcze czytelniejsze. Wszystko dzięki tej zmianie

Zwłaszcza teraz, w najbardziej zakupowym okresie roku, wygodne śledzenie paczek jest sporym ułatwieniem — nietrudno się w tym wszystkim pogubić. Teraz poza podstawowymi informacjami, Gmail podpowie także jaki jest status zamówienia, a gdy to zostanie dostarczone — i sprzedawca będzie wspierany przez Google — mamy również doczekać się linków, które pozwolą nam przenieść się od razu do zwrotu produktu.

Ale na tym jeszcze nie koniec zmian w śledzeniu paczek. Jeżeli przewidywany czas dostawy ulegnie zmianie, wiadomość e-mail automatycznie znajdzie się na szczycie naszej skrzynki, byśmy wiedzieli, że na zamówione paczki przyjdzie nam poczekać dłużej niż początkowo zakładaliśmy. Pod mailem pomarańczowym kolorem wyświetlony zostanie komunikat informujący o tym, że przesyłka jest opóźniona.

Małe wielkie zmiany, by korzystało się wygodniej

Nie ma co ukrywać — to żadne rewolucyjne zmiany, które wywrócą aplikację Gmail do góry nogami. Jednocześnie to właśnie takie drobne rzeczy sprawiają, że z oprogramowania korzysta się lepiej i wygodniej. Dlatego bez wątpienia są powody do radości. Jeżeli zaś chodzi o samą funkcjonalność: o ile co do największych sklepów internetowych i dostawców nie mam żadnych złudzeń że wszystkie informacje będą podane jak na tacy, o tyle pytanie ile zajmie wdrożenie analogicznych funkcji mniejszym podmiotom? A może raczej: czy od nich również doczekamy się takich zmian?

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama