Muszę się przyznać, że chyba do tej pory nigdy nie spotkałem się z modelem odwrotnej licytacji, a właśnie na tym opiera swą działalność Getauto.pl. Id...
Getauto.pl, czyli dealerzy samochodów biją się o klienta - genialny pomysł
Getauto dostępne jest na chwilę obecną w wersji beta i dopiero pozyskuje partnerów, jakimi są salony samochodowe. Rejestracja w serwisie jest możliwa zarówno w tradycyjnej formie jak i za pomocą Facebook Connect.
Z informacji na stronie głównej zrozumiałem, że za pomocą serwisu dokonano już transakcji, które łącznie pozwoliły zaoszczędzić klientom przeszło 13 tysięcy złotych. Sporo jak na dość młody projekt.
Pomysł jest moim zdaniem bardzo ciekawy i ma szanse przyjąć się na rynku. Serwis oferuje wartość dodaną obu stronom, przy czym to klient jest zobligowany do ponoszenia opłaty za utrzymanie serwisu. Opłaty nie są duże. Jednak nawet w przypadku wersji premium, czymże jest 29 zł abonamentu przy oszczędności na zakupie na poziomie (dane ze strony) około 4000 zł?
Po więcej informacji na temat projektu odsyłam na MamStartup, gdzie zamieszczono notkę prasową.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu