Polska

Freelancer.com przejmuje polski serwis zleceń online – zlecenia.przez.net

Grzegorz Ułan
Freelancer.com przejmuje polski serwis zleceń online – zlecenia.przez.net
Reklama

Dziś, z samego rana zaskoczył mnie email powitalny od Freelancer.com/Freelancer.pl z informacją o takowym przejęciu. Co więcej, poinformowano mnie w n...

Dziś, z samego rana zaskoczył mnie email powitalny od Freelancer.com/Freelancer.pl z informacją o takowym przejęciu. Co więcej, poinformowano mnie w nim, że moje konto z serwisu zlecenia.przez.net zostało już przeniesione na Freelancer.pl - ciekawe na czyje zlecenie?

Reklama

Na pociechę dostałem 3 miesiące gratis konta premium dla freelancerów - Plan PLUS, zleceniodawcy otrzymają Plan Premium, również na 3 miesiące.


Freelancer.com to światowy lider na tym rynku, dodawanych w nim jest około 4 tys zleceń dziennie, a użytkowników ma blisko 10 mln. Nigdzie nie znalazłem informacji o kwocie przejęcia. Jedynie Rzeczpospolita uzyskała informację, że jest to „ sześciocyfrowa kwota w dolarach".


Jak wygląda polska wersja Freelancer.pl w liczbach? O dziwo tak samo jak zlecenia.przez.net, ponad 80 tys, czyli razem będą mieli około 100 tys freelancerów w swoich szeregach. Z tym, że zlecenia.przez.net osiągnął ten wynik w 10 lat, a Freelancer.pl jest u nas od roku. Po tym przejęciu możemy się więc spodziewać jeszcze intensywniejszego rozwoju usługi zleceń online w naszym kraju.


Podstawową różnicą jaką już zauważyłem w działaniu obydwu serwisów to sposób prezentacji ofert. Na zlecenia.przez.net zleceniodawca przedstawiał swój projekt do zrealizowania a freelancerzy brali udział w aukcji przedstawiając swoje propozycje wraz z ceną usługi. Na Freelancer.pl widzę, że od razu mamy dostępny budżet na dane zlecenie, co znacznie ułatwia podjęcie decyzji i złożenie odpowiedniej swojej oferty na dane zlecenie.

Reklama


Szczegóły tego przejęcia i zasady migracji znajdziecie w specjalnie przygotowanym dokumencie pod tym adresem.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama