Nie ulega wątpliwości, że usługi bankowe w Polsce, a w szczególności płatności czy wykonanie samych aplikacji mobilnych stoją na wysokim poziomie. Dostrzegają to i doceniają też za granicą.
Finnoscore Retail Banking, to cykliczne badanie doświadczeń klientów aż 240 banków, z 24 krajów Europy i Ameryki Północnej. W tegorocznej edycji, podobnie zresztą jak rok temu, najlepszym bankiem okazał się - PKO Bank Polski. O miejscu w tym rankingu decydowała ocena każdego z banków pod kątem aż 390 kryteriów z 12 segmentów ich działalności, za okres od stycznia 2023 r. do stycznia 2024 r.
Obecnie największy bank w Polsce uzyskał najlepsze oceny w kategoriach: bankowość online, aplikacje mobilne oraz obsługę online swoich klientów. Łącznie uzyskał najwyższą średnią - 6,54 punktów na 10 możliwych, wyprzedzając Erste Bank z Austrii i BCR z Rumunii.
Michał Macierzyński, Dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim:
Jesteśmy niezwykle dumni, że nasze wysiłki w zakresie cyfryzacji ponownie zostały docenione przez klientów oraz ekspertów w międzynarodowym badaniu Finnoscore Retail Banking i nadal jesteśmy numerem 1 w rankingu, wyprzedzając ponad 240 banków z Europy i Ameryki Północnej. Obrona pozycji lidera potwierdza, że oferta PKO Banku Polskiego jest na światowym poziomie.
Czytaj dalej poniżej
PKO Bank Polski uzyskał w kategorii aplikacja bankowa i bankowość mobilna prawie 10 punktów na 10 możliwych oraz tytuł „idealnego banku” w kategorii bankowości elektronicznej.
Okazuje się też, iż w TOP5 całego rankingu,- dokładnie na miejscu czwartym, znalazł się inny bank z Polski - Bank Millennium, który to z kolei może pochwalić się tytułem "idealnego banku" w kategorii bankowych aplikacji mobilnych.
Źródło: PKO Bank Polski
Stock Image from Depositphotos.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu