Firma analityczna Nielsen przedstawiła raporty pokazujący najczęściej odwiedzane strony, marki i kanały video poprzez urządzenia mobilne. Raport dotyc...
Kogo zabrakło widać gołym okiem - do TOP 10 nie załapał się Twitter. W kategorii narzędzi do komunikacji dominują maile, natomiast jeśli chodzi o informacje i wiadomości to dla użytkowników mobilnych liczą się
najbardziej Facebook, ESPN i CNN.
Czy ktoś jest zaskoczony tego typu wynikami? Moim zdaniem dokładnie odzwierciedlają one obecny sposób korzystania z urządzeń mobilnych. Sprawdzamy pocztę (plotki jakoby klasyczny email umierał jednak się nie sprawdzają), korzystamy z map, sprawdzimy bieżące newsy oraz co słychać u naszych znajomych. Przebicie się Twittera jako jednej z podstawowych potrzeb użytkownika telefonu może być trudne. Wprawdzie jest to świetne źródła informacji ale wydaje mi się za dynamiczne dla użytkowników mobilnych. Zasypanie naszego telefonu setką statusów od znajomych i obserwowanych serwisów kończy się w moim przypadku tym, że ignoruję większość informacji ustawiając powiadomienia jedynie dla wiadomości prywatnych czy kierowanych bezpośrednio do mnie.
Inaczej sprawa wygląda w przypadku Facebooka, w moim odczuciu (ale to bardzo indywidualna sprawa) wiadomości jakie ukazują się w streamie są bardziej osobiste, kierowane do węższego grona odbiorców i przez to precyzyjniejsze jeśli chodzi o treść.
Pozostałe wyniki raportów
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu