Biedronka zasłynęła w ostatnim czasie z produkcji makulatury przy kasach, w postaci niezwykle długich paragonów papierowych. Teraz, sieć dyskontów zdecydowała się na ich cyfryzację.
Wiem, że podobną funkcję ma już Lidl w swojej aplikacji, ale Biedronka i w tym nie pominęła pstryczka w stronę konkurencji, zaznaczając w swoim komunikacie, iż - cyfrowy paragon w Biedronce spełnia wymogi paragonu fiskalnego, co wyróżnia sieć na tle drogiej konkurencji.
Ewa Piechota – starsza menedżerka projektu:
Biedronka słucha klientów i wdrożenie e-paragonów jest tego najlepszym dowodem. Dziennie odwiedza nas średnio 5 milionów klientów dlatego premierę poprzedziliśmy szeregiem testów, tak aby mieć pewność, że wszystkie systemy ze sobą współpracują. Dzisiaj oddajemy nową funkcję, na którą wielu czekało. Nasze produkty cyfrowe tworzymy z myślą o klientach - ponieważ przyświeca nam cel ciągłego doskonalenia tego, co oferujemy.
Co ważne, z cyfrowych e-paragonów mogą skorzystać, nie tylko użytkownicy aplikacji mobilnej Biedronka, ale i klienci z założonym kontem na moja.biedronka.pl, co oznacza, iż wystarczy być w posiadaniu karty Moja Biedronka - elektronicznej lub plastikowej.
Na start, 1700 sklepów Biedronka wdrożyło cyfrowe e-paragony. Klienci, którzy je aktywują, będą mieli do nich dostęp przez 3 lata od ich wystawienia. Przy założeniu, że każdy klient w tych sklepach zacznie z nich od razu korzystać, będzie można mówić o oszczędności papieru paragonowego na poziomie aż 75 tysięcy kilometrów rocznie.
Listę sklepów, w których już zrobicie zakupy bez wydruku papierowych paragonów, znajdziecie pod tym linkiem. Z chwilą rozszerzenia placówek Biedronki z tą usługą, stosowna informacja o tym pojawi się w wyszukiwarce sklepów na stronie głównej Biedronka.pl.
Źródło: Biedronka.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu