Felietony

Dla mnie Jażdżyński już pochował Blipa tylko nie mówi tego wprost

Grzegorz Marczak
Dla mnie Jażdżyński już pochował Blipa tylko nie mówi tego wprost
Reklama

Na interaktywnie.com pojawił się dziś wywiad z Tomkiem Jażdżyńskim obecnym szefem GG. Treści w nim nie było wiele - właściwie był to pokaz jak unikać ...

Na interaktywnie.com pojawił się dziś wywiad z Tomkiem Jażdżyńskim obecnym szefem GG. Treści w nim nie było wiele - właściwie był to pokaz jak unikać odpowiedzi na jakiekolwiek konkretne pytania - począwszy od tych finansowych a kończąc na tych o nowe produkty GG - a o dziwo mają takowe powstać. Jedyne czego tak naprawdę dowiedziałem się z wywiadu to, Sieć GaduAIR idzie do przysłowiowego piachy. Co zresztą nie jest chyba dla nikogo zaskoczeniem
Reklama

Dla mnie oprócz wspomnienia o nowej platformie, która jeszcze nie wiadomo czym będzie (choć widać, że pomysły budowania portalu i ich efekty trochę już ostudziły kolejne pomysły z tej kategorii) interesując były też komentarze Jażdżyńskiego o Blipie. Między innymi:

Mikroblogi w Polsce nie przebiły się do mainstreamu. To bardziej gadżet, zabawka dla wąskiego grona specjalistów czy fascynatów nowych technologii.

oraz

Nie inwestujemy szczególnie w tę usługę i nie możemy powiedzieć, że walczymy z Twitterem. Strona ma jednak spory potencjał, być może po stworzeniu platformy spróbujemy powiązać Blip z główną działalnością firmy.

Tutaj chyba nie da się inaczej zinterpretować tych wypowiedzi jak. Poczekamy jeszcze trochę i jak nie będzie pasować do nowej platformy (a na pewno nie będzie) to Blip „sam” odejdzie.

Oczywiście mogę się mylić, ale jeśli w jednym zdaniu mamy kategoryczne stwierdzenie, że mikroblogi w PL to gadżet dla geeków a w kolejnym „nie inwestujemy”, „być może”, „spróbujemy” to chyba trudno te wypowiedzi interpretować inaczej.

Przy czym ten dla mnie jasny komunikat nie jest specjalnym zaskoczeniem. Jażdżyński ma na głowie całe GG, które musi odkopać z nieudanych inwestycji i wyprowadzić na prostą. I to jest główny priorytet dla zarządu i całej firmy. Czy inwestowanie czasu i pieniędzy w tym momencie w Blipa byłoby racjonalne?

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama