Firmy Dell nie trzeba nikomu przedstawiać - gigant rynku IT, który posiada swoje fabryki aż w sześciu krajach. Dodatkowo, jest to producent, który wpr...
Dell rozważa wykorzystanie Hangouts do obsługi klientów - co ty na to, Facebook?
Michael Dell poinformował, że rozważa w przyszłości wykorzystanie Google+ Hangouts w celach biznesowych - w procesie obsługi klienta. Świadczyć o tym może między innymi rzucona przez niego luźna myśl na jego profilu w serwisie Google'a:
I am thinking about hangouts for business. Would you like to be able to connect with your Dell service and sale teams via video directly from Dell.com?
Hangouts daje firmie wyraźną wartość dodaną. Nie dość, że odciąża standardowe punkty obsługi klienta, których utrzymanie jest dość kosztowne w przeciwieństwie do punktów na przedmieściach, gdzie pracownicy nawiązywać mieliby kontakt z klientami poprzez rozmowy wideo. Natomiast w przeciwieństwie do telefonicznej obsługi klienta, dzięki rozmowom wideo pracownik może lepiej porozumieć się z klientem, który może na przykład zaprezentować fizyczny problem typu uszkodzenie matrycy etc.
Ciekawe co na to Facebook :)
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu