Znany serwis dla konsumentów Consumer Reports, przetestował nowy telefon Apple w warunkach laboratoryjnych gdzie przy słabym sygnale GSM testowany był...
Consumer Reports udowodnił wadę iPhona 4 i wycofał swoją rekomendację dla tego telefonu
Jeśli więc ktoś jeszcze miał nadzieję, że softwarowy update rozwiąże problem z zasięgiem (jak sugerowało Apple) to może przestać się łudzić. Apple poniosło moim zdaniem przy okazji tego problemu całkowitą i kompletną PR-ową porażkę pokazując, że nie różnic się absolutnie niczym jeśli chodzi o podejście i szacunek dla klienta od innych firm IT.
W internecie dość szeroko komentowane były zarówno wypowiedzi Jobsa, który sugerował że konsumenci źle trzymają telefon jak również instrukcje dla call centre jak radzić sobie z zgłoszeniami problemu z słabym sygnałem. Apple będzie w końcu musiało przyznać się do błędu, który im udowodniono i mam nadzieję, że tym razem zrobi to z klasą, co nie oznacza że nie poniesie konsekwencji związanych z dezinformowaniem konsumentów i próbowaniem zatajenia faktycznego problemu z telefonem (zresztą pierwsze pozwy już się chyba pojawiły).
Consumer Reports wycofał swoją rekomendację dla iPhona 4 po przeprowadzeniu testów zasięgu. Informuje jednocześnie użytkowników, że problem z zewnętrznymi antenami można rozwiązać poprzez naklejenie nie przewodzącej taśmy izolacyjnym w lewym dolnym rogu telefonu.
Może więc Apple dołączy taką taśmę do swojego super telefonu, pytanie tylko czy w pudełku jest miejsce na mały plaster ?:)
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu