Moje przemyślenia

Chcesz zarabiać dobre pieniądze na tworzeniu aplikacji mobilnych?

GM
Grzegorz Marczak
94

Jeśli tak to polecam zainteresować się inicjatywą App Academy. Czym jest App Academy? Zacytuję bezpośrednio od organizatorów App Academy to sześciomiesięczny kurs dla osób, które chcą nauczyć się tworzenia aplikacji, ich wyceny, analizy, reklamowania i zarabiania na nich. W czasie 6 miesięcy...

Jeśli tak to polecam zainteresować się inicjatywą App Academy. Czym jest App Academy? Zacytuję bezpośrednio od organizatorów

App Academy to sześciomiesięczny kurs dla osób, które chcą nauczyć się tworzenia aplikacji, ich wyceny, analizy, reklamowania i zarabiania na nich. W czasie 6 miesięcy kursu będziecie mogli poznać bardzo wiele zagadnień, które nie są dostępne na blogach czy forach – jest to wiedza pozyskana przez naszych wykładowców (śmiem twierdzić, że osoby, które będą prowadziły zajęcia to najlepsi praktycy w Polsce. Na pewno będą pojawiały się też nowe nazwiska ponieważ cały czas z wieloma osobami i firmami prowadzimy negocjacje)

Nie polecam wam jednak tego kursu w ciemno. Nawet po koleżeńsku nie zrobiłbym takiej rzeczy, kurs kosztuje 850 PLN miesięcznie i trzeba mieć pewność, że będą to dobrze zainteresowane pieniądze. Polecam więc ten kurs dlatego, że znam projekty mobilne większości z wykładających (z niektórymi współpracowałem) i wiem, że jest to ekipa rzetelnie podchodząca do pracy i mająca doświadczenie.

I szczerze mówiąc zazdroszczę trochę ludziom młodym, że mają okazję rozwijać takie umiejętności. Uważam, że mobile to przyszłość i każdy kto dziś jest tego świadomy w przyszłości będzie beneficjentem tego trendu. Nie znaczy to, że każdy na tym zarobi i się dorobi - tak prosto nie jest. Każdy natomiast ma na to szansę i to jest wystarczający powód aby się zainteresować tą tematyką. Rok 2012 był rokiem dużego buzzu na mobile natomiast 2013 będzie rokiem pracy i wdrożeń.

Zobaczcie zresztą jak banki rzuciły się na mobile widząc nowe możliwości i perspektywy. Niektóre firmy przewracają do góry nogami swoje strategie rozwoju bo nagle okazuje się, że nieoczekiwania klientów zaczynają pozyskiwać z zupełnie innego miejsca niż się spodziewali. Przed nami też era przewrotu w płatnościach, zakupach itp. I wiecie co? Ktoś to wszystko musi zrobić

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

pracaMobileAplikacje mobilne