Choć cenowo nie tak "premium" jak Apple, ale też można mówić o prestiżu. Bo jednak koperta z 23-karatowego złota nie jest na rynku smartwatchy czymś z...
Choć cenowo nie tak "premium" jak Apple, ale też można mówić o prestiżu. Bo jednak koperta z 23-karatowego złota nie jest na rynku smartwatchy czymś zwyczajnym.
Podczas gdy prestiżowy Apple Watch Edition kosztował 10 tysięcy dolarów, LG proponuje swój limitowany model LG Watch Urbane Luxe za „jedyne” 1200 dolarów. Jeśli chodzi o podzespoły, są dokładnie te same, co w normalnym modelu Urbane. Ekskluzywność ma gwarantować złota koperta, wykonana z 23 karatowego złota, pasek zrobiony ze skóry aligatora i eleganckie, lakierowane pudełko. Przygotowano jedynie 500 takich urządzeń.
Urządzenie wearables nie powinno być uznawane za przedłużenie smartfona, powinno wyrażać właściciela.
- powiedział Chris Yie z LG
Wizualnie z segmentu premium, choć cenowo zdecydowanie taniej prezentują się propozycje od Sony. Wena Wrist to tradycyjnie wyglądający zegarek, który posiadać będzie funkcję cyfrowego portfela NFC, wibracyjne powiadomienia, podświetlaną LED-ami bransoletę (kolory będzie można zmieniać) i monitorowanie aktywności. Co ciekawe, aplikacja ma działać wyłącznie z iOS.
Modele będą dwa. Chronograph pokaże na swoich tarczach godziny, minuty i sekundy, podczas gdy model Three Hands posiadać będzie klasyczną, pojedynczą tarczę. Oba modele mają otrzymać koperty średnicy 42 mm, a baterie wytrzymają odpowiednio 5 i 3 lata. Warto dodać, że chodzi o zegarki, bransoletę będziemy musieli ładować oddzielnie, raz na tydzień. Zegarki pojawią się na japońskim rynku w marcu i kwietniu, za srebrny model Three Hands zapłacimy 287 dolarów, za czarnego Chronographa 576 dolarów. Zegarki Wena Wrist to produkty pochodzące z First Flight, czyli platformy crowdfundingowej Sony, o której pisaliśmy jakiś czas temu.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu