Blomedia.pl to można powiedzieć strona startowa dla serii tematycznych blogów : Gadzetomania.pl, Komorkomania.pl, HDTVmania.pl, GRRR.pl, AUTOKULT....
Blomedia.pl to można powiedzieć strona startowa dla serii tematycznych blogów : Gadzetomania.pl, Komorkomania.pl, HDTVmania.pl, GRRR.pl, AUTOKULT.pl, vBeta.pl, niezlekino.pl, ekoblogia.pl.
Wszystkie te blogi to można powiedzieć "zawodowe blogowanie" - stworzenie sieci tematycznych blogów ma i zapewne pokazuje, że mimo iż każdy z nich porusza bardzo ścisłą tematykę to jednak tworząc ich kilka mamy już całkiem dużo treści aby zapełnić główną stronę niejednego portalu.
Nie można też nie dostrzec modelu biznesowego jaki można wdrożyć w takiej sieci blogów, pierwszy i oczywisty to reklama. Pojedynczemu blogowi raczej trudno jest zwrócić na siebie uwagę sieci reklamowych czy też pojedynczych reklamodawców. Jeśli połączymy kilka do kilkunastu blogów, które prowadzone są na tym samym poziomie zyskujemy już zupełnie inny zasięg i stajemy się bardziej interesujący dla reklamodawców.
Zupełnie inną możliwością jest zarabianie na odsprzedaży treści - wprawdzie portale nadal uważają, że sam fakt publikowania treści z blogu na portalu jest wystarczającą gratyfikacją dla blogera. Podejście portali zapewne zmieni się i to już wkrótce (czy zbiegnie się to z momentem upadku tak nieefektywnych reklam jakie teraz oglądamy ?).
Czym ma być serwis blomedia.pl ? - moim zdaniem będzie to swojego rodzaju wizytówka całej koncepcji związanej z siecią blogów. Oczywiście jest to też typowa agregacja najnowszych treści (a właściwie odnośników) z sieci blogów (zrobiona bardzo ładnie i estetycznie)
Czy sieć blogów skupionych w blogomedia.pl odniesie sukces ? - pierwsze reklamy pojawiły się w blogach tej sieci już dość dawno. Pytanie czy ruszy (ruszyła już) odsprzedaż treści i czy tak naprawdę da się na takiej sieci blogów zarobić?
Aktualizacja : Agnieszki Pyrkowskiej (pani kierownik wszystkich blogów) o tym czym jest Blomedia.pl:
W tej chwili strona ma służyć głównie do komunikacji z naszymi czytelnikami i reklamodawcami oraz partnerami - obecnymi i przyszłymi. Czytelnicy znajdą wszystkie blogi w jednym miejscu. Reklamodawcy - informacje o sieci blogów i kontakt. Partnerzy - serwisy, portale zainteresowane współpracą redakcyjną. Dodatkowo można dodać, że na wszystkich blogach za miesiąc luty osiągniemy prawdopodobnie 400 000 uu/msc.
ReklamaJest to zasługa głównie naszych blogerów oraz osób, które są w projekt zaangażowane...
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu